Täälä nyt ukkonen jytkyttelee. Kuulee ihan selvästi.Ihmettelin että mikä. Mutta siinähän se paha mistä kyse.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 22:37

Tunti sitten saapuessani kotiin välähti kadun kulmassa oikein valoisasti. Ensiksi luulin, että taas on jotkin ilotulituskarkelot meneillään, mutta jyrähdyksestä päättelin sen olevan ukkosta. Tätä kirjoittaessani sataa ja ukkosen jyrinä kuuluu aika ajoin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 21:53

Täällä oli pk-seudulla oli illla mustia pilviä. Nyt ikkunaan ropisee napakka sade. Ukkosta en ole havainnut. Lisäys nyt sitten myös jyrisee, että ukkosta on nyt täälläkin lokakuun loppupuolen sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:21

Meilläkin alkoi reilu tunti sitten kuulua jyrinää, ihan lähettyvillä ei kuitenkaan tunnu olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:26

Syntisten ravitkin saivat osansa JUMALANILMASTA;
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....i-etelassa

Lisätty: 20.10.2011 - 05:51

En ollut kotona, vaan ajoin Savosta kohti etelää,
Ilta-Lehti kertoo; www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 08:19

Lappeenrannassa satoi yöllä kovasti ja sataa vieläkin,mutta ukkosta en havainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 09:21

Eipä ole ukkosta kuultu... pitkiin aikoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 11:59

Ukkonenhan se piti koko "kylän" hereillä, tosi raju ukonilma ja se kesti ja kesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:13

Kesällä viimeksi kuului kaukainen jytkyttely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 16:17

Näin ja kuulin uutisista etelän ukkosista. Ei ollut täällä meillä päin sellaista keliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:57

Espoossa oli ollut kuulemma oikein myräkkä eilen. Meillä täällä etelä-savossa ei ole mitään havaintoa ollut ukkosesta, mutta 80 km:n päässä eilen myllersi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:49

Ukkonenko se oli, joka vei yöuneni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 11:02

Meillä päin ei ukkostanut, ja tuuli ja satoi rankasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:48

Sillä lailla, kyllä se siitä ohi menee.