Katsoitko äsken 45 minuttia?

Kullan ostajat ovat mielestäni huijareita ja valehtelioita.Ikinä en heille uskaltaisi kultaani myydä,ei senpuoleen ei ole kyllä mitään myymistäkään.Ne vähät korut mitä minulla on ovat arvokkaita ja osa on perittyjä.

Avainsanat: kallista kulta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 21:59

Katsoin kotiin tultua katsomo.fi:stä ja olihan se just sitä pastanjauhantaa mitä aavistelin....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 21:33

Tuli katsottua ,oikein laitoimme muistiin, että nyt jotain uutista.Rahoja liikuteltiin maasta toiseen. Ei valtio voi huijareille mitää .Kaikkia ne keksii. Kullanhinta oli tekaistua tarjottiin mitä haluttiin. Sormuksesta tarjottiin 25e jos pyysi lähettään takaisin joutui maksaan 30e.Jos perui aikeensa.Oikein ostajia, raha kiersi ympäri eri maita..Rahaa kierrätettiin ihan tarkoituksella.Kaikki on sallittua kun osaa kiertää lakeja.Aika moni myynyt korunsa. Minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:19

Enpä viitsinyt katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:39

En ehtinyt katsoa, mutta ei ylittänyt minun uutiskynnystäni. Tätä se mun uneni ties...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 09:20

Kaikki yrittävät tienata helppoa rahaa...
Itse olen yksinäisiä korviksia myynyt kultarahaksi.comiin ja vuorokausi ja raha minulla en katsonut tulleeni petetyksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 11:58

En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:11

Huijareita on monenlaisia. Joskus käy kala koukkuunkin.

Aikaisemmin kuningaskuluttajassa oli panttilainaamojen arviot aika lähellä asiantuntijan arviota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 16:06

En katsonut, mutta ei ole tullut mieleenikään myydä kultaa huijareille. Kovalla työllä on kaivettukin. Entiset kultakorut joita en käytä...pitää miettiä mitä niille tekisi jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:56

En katsonut, enkä myisi tuollaisiin arvoesineitäni. Kultasepänliikkeetkin ostavat kultaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:50

En ehtinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 11:00

Kyllä katsoin ja varmaan aika moni hyväuskoinen on menettänyt kalliita kultakoruja pilkkahintaan. Tuttu kultaseppä kertoi, että hänellekin on muutama sanonut katuvansa, kun meni myymään arvokkaita perintökorujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:47

Ohi hurahti, olisin halunnut katsoa sen. Asia olisi ollut kiinnostava.