Milloin kommunisti on "hyvä kommunisti"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 17:33

se on työtä ,työtä ja työtä jos kommaria onnistaa.lomautuksiakin voi tulla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 14:19

Politiikasta en lähde kiistelemään..
Joku jossakin väittää olevansa hyvä, mutta niin monta kuin ihmistä niin myös monta mieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:13

Komunisti on hyvä kun tulee kaikkien kanssa hyvin toimeen.Silloin ei kyllä voi moittia. En ole politiikasta kiinnostunut tarpeeksi. Ihminen se on kommarikin .Kaikille hyvät elämismahdollisuudet ,työtä .Kansa pysyy terveenä ja tyytyväisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:36

Onko sellaista edes olemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:41

Kommunisti on hyvä kommunisti silloin kun hän pysyy aatteensa takana poliitisesti huonoinakin aikoina, eikä ryhdy takinkääntäjäksi, ei ainkaan liian kevyin perustein. Sama sääntö pätee muuten hyvään demariin, kiristillisdemokraattiin, vihreän puolueen kannattajaan, tai kehen tahansa ja minkä tahansa poliittisen aatesuunnan kannattajaan riipumatta hänen asuinpaikastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:56

Aatteelleen uskollinen niin hyvinä kuin huonoina aikoina lienee hyvä kommunisti. Sama pätee kyllä muitakin poliittisia aatesuuntia edustaviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 21:32

Olkoon poliittinen kanta mikä tahansa. Kun osaa tasapuolisesti ajatella yhteiskunnan rakenteet toimiviksi, on hyvä poliitikko. Menestystä ja tappioita on suotu monelle ryhmittymälle. Osaako tuota kukaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 21:45

Kuolleena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 23:02

Puolustaessaan heikompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 05:40

Kun tekee "verenimijälle" ilmaiseksi töitä, kuten ottopojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:05

Otappa siitäkin selvää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 18:22

voissa paistettuna?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:51

En kommentoi muuten kuin mullan alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:07

Ihmisiä, meidän toistenkin lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 10:31

Mielestäni sellaista ei edes ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:44

Ei mikään, ei kukaan.