Miten te tämän selitätte?

Sanotaan, että sosialismi pidentää ihmisen elinikää. Toisaalta tiedetään, ettei maailman vanhin ihminen ole kuullutkaan sosialismista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 14:59

Se näkee, ken elää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 13:21

Sosialismi oli vaarallinen tartuntatauti, joka oli varsin yleinen entisessä Venäjässä eli Neuvostoliitossa eli Venäjällä. Sitä tavattiin yleensä vain johtajilla (joskin he sairastivat hieman sosialismin alkuperäisestä taudinkuvasta poikkeavaa muotoa), mutta sitä saattoi myös esiintyä työväen keskuudessa, esimerkiksi työväentaloilla ja muissa kokoontumisissa, joissa se levisi kulovalkean tavoin.

Oireet

Sosialismin oireisiin kuuluivat kulttuurin potkiminen, yhteisomistus sekä kansandemokratia (erotuksena demokratiasta). Se voi olla aluksi oireeton, mutta oireiden pitäisi kehittyä ensimmäisen vuoden aikana. Sosialismi tunnetusti kaksinkertaistaa aseidentuotannon, mutta vastaavasti puolittaa viljantuotannon ja saattaa näin sosialismista kärsivän maan riippuvaiseksi ulkomailta tuodusta viljasta.
Parannuskeino

Sosialismiin ei ole keksitty parannauskeinoa, mutta on huomattu, että se tuhoaa itsensä noin 60-70 vuodessa. Siihen mennessä se on jo vaatinut veronsa, eli kulttuuria ei enää ole samoin kuin vaurauttakaan.

USA:ssa ollaan tutkittu eri hoitomuotoja, joista toimivin on ollut tähän mennessä hyökätä sotilaallisesti riittävän heikkoon sosialistiseen – tai ehkä mahdollisesti sellaiseksi jossain vaiheessa muuttuvaan – maahan ja suihkuttaa siihen hyönteis- ja kasvimyrkkyjä sekä napalmia ja lyhennettyjä painoksia Raamatusta. Vaikka tämä hoitokeino on ollut toimivin, ei se valitettavasti ole koskaan johtanut toivottuun tulokseen – pikemminkin päinvastoin. Tästä johtuen USA ei nykyään käytä sitä sosialismista parantamiseen, vaan uskoo että sillä voidaan aikaansaada demokratia. Samalla USA etsii kuumeisesti vielä heikompia valtioita demokratisoinnin kohteiksi – eikä enää ole väliä mikä k.o. valtiota vaivaa. Tällä hetkellä on Alabama alkanut kiinnostaa.
Toimenpiteet sosialismin varalle

Kaikille, joiden epäillään sairastuneen sosialismiin, tulee heti antaa rahaa jotta he voivat tuntea itsensä kapitalistiksi ja onnellisiksi taas. On myös suositeltavaa, että jo sosialismiin selvästi sairastuneet jätetään omiin oloihinsa tai lopetetaan. Näin vältetään sairauden leviäminen. Heille pitää myös toimittaa kunnollisia länsimaisia kirjoja kapitalismista (esim. Adam Smithin Kansojen varallisuus) ja pitää heidät erossa sellaisista kirjoista kuin Pääoma, Kommunistisen puolueen manifesti ja Maon Punainen kirja.
Eikä siinä vielä kaikki
Sairauden alalajeja

Sosialismin alalajeja ovat olleet muun muassa:

Sosiaalidemokratia; kaappikapitalismia.
Kommunismi; pyrkimys kumota lääkeyhtiöt jotta sosialismi leviäisi.
Vasemmistososialismi; joka on kaappikommunismia.
Arabisosialismi; rättipäitten haihatuksia. Leviää sukupuoliyhteydessä tai varsinkin sen puutteessa.
Anarkismin muodot, kuten anarkokommunismi tai anarkosyndikalismi, jotka pyrkivät tuhoamaan kaiken ja näin estämään tulevat tartunnat.
Kannattaisi siis myöntää valtion tukea.

Lähteet:
joku pedia se oli. pakko sen on olla totta, kun kerran netissä niin lukee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:23

Sanotaan nykyään että rikkaat elävät pitenpään..
Joten politiikassa tuota ole uskomista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:38

Tokkopasosialismilla on vaikutusta ihmisen iän pituuteen tai lyhyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:49

Sosialismi, kapitalismi, tai muukaan taloudellinen, tai poliittinen aatesuunta ei vaikuta ihmisen eliniän pituuteen. Kyllä sen määräävät aivan muut seikat joista vähäisin ei ole kyky hyväksyä kaikenlaiset uskonnolliset, poliittiset, seksuaaliset ja taloudelliset meilipiteet riippumatta siitä kuka niiden lausuja on ja milloin, tai missä ne lausutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 21:48

Joka uskoo sosialismiin ja sen parantaviin voimiin, on elettävä kauan, kun joutuu odottamaan siitä seuraavaa ihanuutta, jota ei sitten edelliselläkään viisivuotiskaudella tullut...... odottavan aika on pitkä ja siihen perustunee tuo pitkäikäisyysväite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:53

Jokaiselle on mitattu oma määränsä hiekanjyviä tiimalasiin, viimeisen tipahtaessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:37

Tutkimattomia on herrojen tiet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 18:26

mua ny kiinnostaa enemmän kysymys kuka ton loganin on heittäny? varmaan kyseiseen ryhmän jäsen. ryhmä....on mikä lienee sopiva sanonta.
eikös punaviini lasillinen päivässä pidennä ikää? sen on varmaan keksinyt joku luikas italiaano rypäleen kasvattaja ;)
nostaa kissa pöydälle...höh. miksi se pitää nostaa pöydälle. varmaan sekin saanut alkunsa jostain mummosta joka ei osannu vastata kysymykseen ja nakkas mirrin tarjottimelle uhriksi.
näitähän piisaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:45

Lähtee niitä pieniäkin ihmisiä tuonne yläkertaan, ja he tuskin ovat vielä siinä iässä poliittisesti suuntautuneita kansalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:14

Uskon, että mitä paksumpi lompakko, sen varjolla saa hyvät terveydenhoidot ja voi näin sosialisoida
pitkää ikää itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:42

Kommunismi on sosiaalis-taloudellinen tai poliittinen järjestelmä, joka ajaa luokatonta, tasa-arvoista ja yhteisomistukseen perustuvaa yhteiskuntamallia. Kommunismin kannattajat näkevät aatteensa usein sosialismia seuraavana yhteiskuntamuotona. On paljon kiistelty siitä, miten sosialismi ja kommunismi eroavat toisistaan, esimerkiksi kommunismin teorioija Karl Marx käytti käsitteitä samaa tarkoittavina, mutta nykyään sosialismia pidetään liberalismi–kommunismi-kirjon välimuotona.