On sanottu, että venäläinen maanviljely on maailman korkeimmalla tasolla, koska se tuottaa neljä satoa. Pitääkö tämä paikkansa?

Lisätty: 19.10.2011 - 13:11

Ensimmäinen sato saadaan Venäjältä, toinen Puolasta, kolmas Tshekkoslovakiasta ja neljäs Unkarista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 13:09

Ko ei tiijjä, mutta eppäillä soppii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 12:51

Taaskaan ei ole tosi tietoa,luulisin niiden kaalisatojen olevan useampia kuin yksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:20

Epäillä sopii, ei heillä nuo maat kummallisempia ole kuin meilläkään... satoa tulee mitä viljelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:58

Näin oli ainakin vanhan vallan aikaan 5-vuotissuunnitelmien mukaan, ainakin paperilla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:39

Aaina ei sitä ekaa satoa saada vaan vilja/perunat jää peltoon kun kukaan ei tee mitään asian eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:09

Suomalaiset jos nostaa kyllä 4 satoa saadaan. Ei siellä itse nosta kun köyhät omat pottunsa ja juurikkaansa. On pakko, mitä muuten syö,Onhan se madollista kun oikein suunnittellee ja tekee .Toteuttaminen ei onnistu kaikilta.Teoriassa kyllä.

Lisätty: 19.10.2011 - 21:45

Omas kettu komea ja silmiin pistävä vekkuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 20:04

Aikoinaan pustalle kylvivät ja preerialta niittivät vehnäsatonsakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:36

Suomessakin vähintään kolme. Tulvasta kaksi. Keväällä ja syksyllä vesi kulkee eestaas.
Sitten vielä varsinainen sato.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 18:28

kumpi on parempi.......
yksi paksu ja lihava sato, vai neljä kaposta ja kalpeeta?? sillä kaposia ovat jos kyseisistä maista niitä nostetaan - pitäähän sitä jyvää sinnekin jäädä että jaksavat taas kylvää - eikö??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:34

Tiedä häntä, ei ole tullut paikkakunnalla käytyä ja satoa maisteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:17

On jääneet Venäjän potut vielä maistamatta, että tietäs monesko sato on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 12:58

Tuota en kyllä usko. En ole käynyt joten omakohtaista tietoa ja tuntumaa ei ole. Aikoinaan NL:ssä kaikki oli maailman parasta!
Saattaa laskutaidossakin olla parantamista, Venäjällä nimittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:39

No ei kesällä kyllä siltä ainakaan näyttänyt. Johan on maailman kirjat sekaisin.