Vieläkö muistat laikakoiran? Laikakoira elää vielä kuussa ja voi hyvin!

Amerikkalaiset löysivät vuonna 1971 eräällä avaruusasemalla käydessään laikakoiran joka on myös tunnettu neuvostoliiton avaruusohjelmasta. He ottivat laikan mukaansa ja veivät mukananaan kuuhun. Tarkkasilmäinen voi huomata nykypäivänäkin iloisen kirmauksen tuolla kirkkaalla juustoakin muistuttavalla planeetalla. Moni tässä vaiheessa kysyisi miten laika voisi vielä olla elossa. Kuussa elämä kuluu keskimäärin 15 kertaa hitaammin kuin maassa, joten laika elää vanhuuden päiviään ja voi hyvin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 13:11

Muistan toki ja nyt selvisi mistä se öinen ulvonta kuuluu varsinkin täyden kuun aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 12:53

Toiset joutuu sateenkaaren tuolle puolelle ja yksi kuuhun.Täydenkuun aikaan tapaan vilkuttaa "hei hei Laika! ja ulvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:22

No jo on jutut, tuo ei uskottavaa...
Mutta Laika koiran muistan todella, taitaa olla pilvenhattaralla kumminkin mutta ei elossa kuussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:56

Yksinään siellä sitten pinkoo, poloinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 15:57

Yksin on tylsää, myös kuussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:41

Tunnen erään Laika-nimisen koiran, joka elää täällä maassa ja voi hyvin. Rodultaan kultainen noutaja ja ikää 12 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:15

www.youtube.com/watch?v=jRG8yOx0elA Tässä musiikkia laika koiralle .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:57

Surullinen tarina. Toinen surullinen venäläinen koiratarina oli Bim Mustakorva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:32

Siellähän se tallustelee Neil Alden Armstrongin varjokuvan kaverina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:29

Oi onnellista la laikaa... on sillä nyt leppoiset olot siellä kiirettömässä maailmassa. Ei tarvitse tossua kantaa isännälle eikä emännälle mielistellä ruokaa saadakseen. Juu, juu, juustossa löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:20

Kuuhulluna en usko Laika koiran enään ulvovan meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:37

Höpsis Onttis nyt, mikään koira ei noin kauaa elä.