Sataako paikkakunnallasi?Mitä teet näin sateisena päivänä?

lappeenrannassa sataa ja minä kaivaudun torkkupeiton alle ja luen kirjaa joka on mieleiseni.

Avainsanat: sadesää lukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 10:17

Kanta-Häme Aamu aurinkoinen, pilvet kulkeevat laitamilla.Satanut yöllä jossain vaiheessa.Nukahdin iltasella kovan tuulen jyskeeseen.Lämpöä 7+Aika kiva alku oli raikasta kun posti kipastiin hakemassa. Posti reisua tulee aina tuo 2km.Laatikko on km päässä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 09:39

Meillä paistelee aurinko =) Lähden parin tunnin opiskeluun, käyn kaupassa ja laitan ruoan. Sen jälkeen lähden ystävättärelleni viettämään tyttöjen teeiltaa maailmanparannuksen merkeissä.

Sateisena päivänä on muuten tosi ihanaa kaivautua vällyjen väliin ja lukea hyvää kirjaa. Ihana päivä sinulla siis tiedossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 10:14

sataa täälläkin nyt illalla kaatamalla, päivällä oli upea auringonpaiste. onneksi hotelli niin ylhäällä kukkulalla, ettei heti eka tulvasta lähde bunkka kiitään tuonne merelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 10:20

Aurinko kurkistelee pilven takaa.
Lämmintä on 8,9 astetta.
Kävelypolku kutsuu kulkijaansa.
Kaunis syksyinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 10:37

Pääkaupunki,keskeinen Hki,aurinko pilkistelee jonkun takaa.Noin 9n aikaan taivas jännittävän värinen,harmaanlila,mutta nyt seljennyt.Ipllä ystävätapaaminen ja valokuvanäyttely yms.jotain yhteistä yllättävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 12:33

Heti aamulla lenkille Aksun kanssa, Ihan kiva aamu, vaikka vähän satoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 13:14

Aurinko paistaa välillä, mutta ei täällä sada. Pesin tupakeittiön ikkunat ja vaihdoin verhot. Leivoin piimäkakun ja tein perunamuusia sekä aurajuustolohen uunissa. Ihan kohta lähden lenkille, että olen pirteä yökkö ensi yönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:15

Oltiin äsken ulkona Pikin kanssa ei satanut yhtään kun lähdettiin, mutta tultiin kotiin kuin uitetut rotat oikein sade piiskasi meidät kun oltiin päästy kotimatkalle ja tietenkään ei yhtään suojaa katosta missään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:54

Vettä tuli aamupäivän rankasti, joten töissä oli ihan kiva olla, ei haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 15:52

Yöllä satoi ja myrskysi, tänään on aurinko pilkistellyt ja ihana ulkoilukeli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:43

Aamulla satoi vaan sitten paistoi jo aurinkokin. Vietin mukavan päivän ystävättären kanssa shoppaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:02

Täällä meilläpäin ei ole sadallut kuin muutaman kerran koko päviänä ja silloinkin vain pienen ohikiitävän hetken jotenka minun ei ole tarvinnut keksiä itselleni mitään erityistä sadepäivän puuhaa vaikka vappaala työnteosta olenkin. Jos sataa ja olen työvuorossa suoritan työtehtäväni sadeasu päällä ja kiroan huonoa onneani sen suhteen, ettei minulle sattunut sadeajaksi vapaata. Vapaapäivänäni jos satelee otan varsin usein kuumaa juomista, hyvää lukemista, pehmeän huovan ja muutaman palavan kynttilän käsieni ulottuville ja käperryn sohvalle huovan alle lukemaan ja hörppimään kuumaa juomistani kynttilän valossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:27

Satoi eilen iltasella. Ei haitannut, kävin katsomassa Kairan kulkijat ja sen jälkeen teatterijatkoille karaokepaikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:23

Kävin Veljekset Keskisellä ja ostin uuden taulutelevision sänkyni päätyyn.
Ai niin, satoiko? Ei en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:34

Ei sada.