Miten luon uuden sähköposti osoitteen?

Minulla ei ole kuin yksi sähköposti osoite.

Avainsanat: sähköposti salasana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 08:24

vaikkapa gmailiin, siellä iso postiloota ja ilmainen sähköposti ynnä muita palveluita lisäksi.
täällä muutama ilmainen sähköposti:
www.apua.fi/linkit/sahkopostit.html

Kysyjän kommentti

Nyt minulla on kaksi sähköpostia,eli onnistuin sen uuden tekemisessä.Poikani on kyllä sitä mieltä,että pärjään yhdelläkin,mutta miusta on mukavaa,et miulla on nyt kaksi sähköpostia.Aika lapsellista miulta.Miten on aikasi kulunut siellä kaukana,kerro reissustasi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 08:51

Gmail ihan OK, neuvoo kyllä koko ajan kun aloitat luomaan sähköpostiasi, ennen ei pääse eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 09:57

Käytän wippies.fi sähköpostia. On toiminut moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 10:33

Voin myös suositella gmail.com,selkeä ja helppokäyttöinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 15:49

Gmail on helppo luoda ja käyttää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:44

Mene gmailiin ja siellä hyvin ohjeet kuinka toimit. Toinen näppärä on luukku.con johon pääset vaikkapa MTV3:n sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.10.2011 - 22:43

suomi24,fi on ilmainen ja postia mahtuu 1giga/osoite, osoitteita voi luoda useampia ;) itselläni on mainoksille ja roskapostille oma jne. luukku-comissa on liian pieni tila posteille, jos on esim kuvia postin mukana, se täyttyy todella nopeasti, koko on muistaakseni kymmenesosa suomi24:n postilaatikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:25

Googleta ja löydät gmailin. Se on helppo asentaa, eikä siihen tule roskapostia. Siinä on pikaviestit sekä puhelun mahdollisuudet kuten muissakin.