Ystävän laulu?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...Saariselkä

Kun on kaukana kaikki muut....

Avainsanat: ystävä pitkospuut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 10:42

Just kuin säkeistö "Ystävän laulusta",mulla on A.Saijonmaan levy,jossa muitakin kaihoisia säveliä,valitettavasti levysoittimen piuhat pitäis yhdistää.

Kysyjän kommentti

Tulihan se mieleen patikkareissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 07:37

.."anna tunturin selvittää kuka viereesi jää".....

Lisätty: 19.10.2011 - 07:37

www.youtube.com/watch?v=sREk3WmG7Ao

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 07:45

Mistä tunnet sa ystävän,onko oikea sulle hän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 08:45

Siitä tunnet sä ystävän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 09:53

Olipas upeita kuvia. Kiitos. Laittaisitko matkakertomuksen Napsun matkavinkkeihin. Alkoi kovastikin kiinnostaa patikointi Saariselällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:52

Hienoja kuvia ja hieno laulu, etenkin Visotskin itsensä esittämänä, karhea viskin polttama ääni sopii esittämään tätä laulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 15:01

Arja Saijonmaa lauloi tuon viime perjantaina, livenä siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 15:48

Meilläkin on läheisessä luonnonsuojelumetsässä pitkospuut ja niitä pitkin koiran kanssa usein kävelemme :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:46

Äkkiä päättyi pitkospuut, toivottavasti ystävyys ei lopu noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 21:48

Meillä aivan samanlaisia vastaavia metsä ja suotaipaleita. Siellä minä sienessä olen hipsinyt.
En kyllä taida mennä karpalon poimintaan siellä vettä paljon ,uppoaa aika syvää.Kävimme katsastamassa. Justiin lehdessä kun eräs mamma meinasi hävitä silmäkkeeseen, vaikka ikänsä oli siellä kulkenut ,tutu maisemat.Läheltä pit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 17:56

Ai niin kaukanako Pappa olikin, ajattelin jo mihin kiven koloon hän on mennyt.
Toivottavasti ystäväkin on löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:21

Eräänlainen mittari ystävyydestä. Kävelin toissa kesänä viimeksi pitkospuita pitkin tuossa 15 km:n päässä. Oli eräs perhe laittanut lampea kiertämään pitkospuut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:33

Hieno oli kuva, ja kiva olisi tuo reitti vaeltaa.