Nyt tämä muori lähtee jatkounen toivossa nukkumaan. Kiitos iltaseuralle, öitä teille ja nukkukaahan hyvin ja levollisesti.

Avainsanat: hyvää yötä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 00:56

Hetkissä herkistellen
Herkissä hetkissä
heilaani hellin

hellästi hyväilen,
hymyilen, hivelen,

haaveisiimme hakeudumme,
huntuun harsot haemme,

huomisesta hempeilemme,
hehkeästi hikoilemme,

heinissä heilumme,
hetkessämme.>

Lähteet:
netistä pöllitty

Kysyjän kommentti

Kiitos, on vain heilaton heteka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 00:48

Kun me täällä armeijassa sanomme "hyvää yötä", niin se tarkoittaa "turpa tukkoon".
"Hyvää yötä," herra kapteeni, kuului rivistöstä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 04:48

Aamujen aamua vaan kaille napsulaisille.En voinut iltasella ajatellakkaan valvovan ,silmäluomet painuivat kiinni ja suu veteli niin pahoin. Kosteus valui silmistä, että ei tullut kerrassaan muu mieleen kun oma peti ja mieheni vieri.Hyvin uni tänne asti riitti ,nyt kahvit juotu ja voileivät syöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:09

Huomenta! Toivottavasti kaikki napsut nukkuivat hyvin makoisia unia nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:19

Huomenta vaan illalla ei tullut Napsussa luurailtua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 16:11

Iltapäivää Napsut,ei tarjoita,että p**s homeessa maattu.Ehei,hammaslääkärin lepotuolissa kait "hehkeästi hikoiltu".Nyt ISO nälkä ja hallista kalaakin hamstrattu,tuoretta kuhaa pannulle läiskästään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 18:03

Hyviä tulevia öitä, kiirettä pitää, että ennättää katsastaa yön aikana kertyneet napsuttelut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:30

Hyvää yötä "muori".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 00:09

Voi Ida ethän jätä mua.
Kaipaan, kaipaan sua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 16:44

Ida, tänä iltanakin hyviä henkiä vuoteesi luo.