Tämä on ainakin aito jyväjemmari! Ei siis manipuloitu, kuten isot pojat tietää??

www.suradiolive.net/wp-conte...ractor.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 04:55

Joku kerkisi kuvat radiossa ,ennenkuin Kreikka maksaa lainat takaisin ,kasvaa päättäjillä koiranputket per....tä.Se siitä sinne män.Aika toivoton ajatus .Anna anteeki koko homma.
Rahat Suomeen hankittu ihmisten selkänahoista .Ei ne nykyiset päättäjät sitä tiedä.Ei raha puissa kasva ainakaan Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.10.2011 - 00:31

Nuorissa on maaseutumme tulevaisuus - se on omin silmin nähty.
Saman sukupuun traktorilla olen itsekin ajellut nuorena flikkana - mutta huomattavassa pienemmässä mittasuhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 00:51

Sehän symboloi Suomea, joka kärrää Kreikkaan rahaa ja taustalla skorpioni valmistautuu pistämään lähetin hengiltä, että ei pääse viemään rahaa Italialle ja Espanjalle, sillä se tietää, että tuki loppuu siihen, jos sitä pitää niillekin roudata.
Kreikan valtionvelka on 350 miljardia, 160% kansantuotteesta, eikä sillä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä siitä.
Sen konkurssin Eu:n keskuspankki sälyttää muiden niskoille, mutta jos esim. Italia, jonka velka on 1600 miljardia, joutuu maksukyvyttömäksi, niin sitten on keinot tasan lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:04

Papiti tuossa edellä ilmaisi asian oikein hyvin joten lisään vain, että maasta se pienikin ponnistaa ja kauan maksamme toisten sotkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:14

Jo on pienellä miehellä isot vehkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:22

Nuorena on tuo aloitettava jotta isona sitten osaa ja taitaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:51

Troctor Bulling porukkaa sillä ei noin isoja vehkeitä tarvitse kuin pellet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:23

Jo pinenä on vitsa väännettävä,että sitten vanhempana osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 17:58

Komeat vehkeet pikkumiehellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 00:04

Voi tuota pientä raukkaa,
traktorikin syliin laukkaa.

Minne kulki, missä lie.
Maajusslla on oikea tie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:26

Pieni mies, ja suuri kone.