Mieleenpainunein herkin unesi?

Itse näin viikonloppuna unen, jossa tuikituntematon mies pussaa mossautti minua. Ja voi taivas mikä suutelo! Aamulla ennätin jo heti herätessäni epäilin että isäntä olisi yöllä käynyt kammarissani salaa mossauttelemassa. Mutta tuntomerkit eivät osuneet kohdalleen.

Avainsanat: uni mieleenpainunut suudelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 00:37

Herkkiä tarinoita varten täytyy tällä ikää miehen herätä.
Siitä on jo aikaa, kun unissa kauniimpaa sukupuolta lähestyin millään tapaa.
Onneksi totuus on tarua ihmeellisempää, vaikka nimeni ei olekaan Matti; www.youtube.com/watch?v=w3YYg-tdKCA

Kysyjän kommentti

Kiitos ja herääätyys!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 00:25

Näin kait 7-vuotiaana yhdestä päiväkodin pojasta unen,kuinka hän suuteli mua!!!Nimenomaan suuteli!!!!Tapahtui koulun jälkeen ennen kotiinmenoa.Yleensä näen herkimmät uneni jossain Tahitin saarien rannoilla tapahtuvaksi,jossa on valkoisia hiekkarantoja ja meren kohinaa,kuinka hiekkaa sekaantuu hiuksiin kieriessämme rannan sannalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 00:45

Vanhapiika ei unia kaipaa: – Otan mielummin lemmikkieläimiä kuin miehen. Miksi ottaisin miehen? Minullahan on kaikki, mitä avioliitto antaa: – Koira, joka haukkuu aamuisin. – Papukaija, joka kiroilee iltapäivisin. – Kissa, joka tulee aamuyöstä retkiltään. – Uuni, joka savuttaa kaiket päivät. – Ja jos nukkuminen ilman viinan hajua vieressä tuntuu yksinäiseltä, pidän avattua viinapulloa yöllä pöydälläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 05:11

Minullakin Kissat jotka tulee ilta tai yö retkiltään. Aika hyvin ilmaistu. Niitä huutelen öiseen metsään monasti.Mieskin ihana, josta nuorena näin untakin joskus.Kyllä kait ne rakastelun puolelle kallistuu. Enään en aikoihin ole unia nähnyt, Ei sitten minkäänlaista.Kiva ihania unia katsella.En kaipaa kyllä niitä. Ihan lapsena näin painajaisia vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:01

Niitä on niin paljon, kun on rikas unimaailma. Tämän tästä näen kaunista ja haikeaa unta...välillä menee toiminnan puolelle, unessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:17

En tiedä onko muistamani uni niinkään herkkä, mutta yhden unen jo monen vuoden takaa muistan hyvin selvästi. En julkisesti sitä ala kertomaan mutta minulle se silloin hyvin kirkkaasti kertosi, että olin selvinnyt avioerossani pahimmasta yli ja että asunnon suhteen tekemäni ratkaisut olivat oikeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:18

Monet unet muistoissa vain yksi painajainen joka tuli jo lapsuudessani ja näin tuon satoja kertoja enää ei tuo ole minua vaivannut loppui teini iässä.. ja sitä en unohda ikinä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 17:57

Voi, lukuisia ihanan herkkiä unia on tullut nähtyä, mutta niistä ei sen enempää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:28

Olen nähnyt parin vuoden aikana saman unen useaan kertaan. Aina kun unen olen nähnyt, niin muistan sen todella tarkkaan ja tiedä vaikka joku kaunis päivä uneni toteutuisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:58

Olen aika useasti eksyneellä tiellä ja mieli vie kotiin.
Ihmettelen missä mennään?
Tien valinta lienee vaikea.
Rakkauden tie on kyllä oikein.