Onko täitä ja kihomatoja esiintynyt teillä päin?

Itä-Suomessa ja Etelä-Savossa on tarhoissa esiintynyt.

Avainsanat: täi kihomato

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 12:57

Itäsuomalaisena voin todistaa, että taasen molempia päiväkodeissa ja kouluissa on esiintynyt, kausittain aina ryöpsähtävät ....

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivottavasti niiltä välttyy jokainen perhe jolla on pieniä lapsia - hankala homma saada ne kuriin. Siinä menee koko perhe syyniin samalla kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 23:32

Ei ole nyt täällä E-Pohjanmaalla kukaan puhunut mitään täistä eikä muistakaan ötököistä
paitsi hirvikärpäsistä.Niitä on riittänyt marja-ja sienimetsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 00:05

TVssä on ollut täi-mainos,muuten ei ole harmainta hajuakaan.Torakasta on näköhavainto jossain Kreikan saarilla viime viikolla.Kihomadot on aika henkilökohtainen juttu,en kysellyt muilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 05:56

Ei ole koululaisia. Ei tietoa. Matoset on hiljaa .Heräävät sitten kun on aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 07:56

Kouissa on kuulemma täitä näkynyt aina silloin tällöin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:36

Koululainen toi lapun, että koulussa on jälleen täitä ollut muutamalla oppilalla, mutta onneksi pojan päästä ei ole näitä lemmikkejä löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:09

Onneksi ei ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:26

Ei muuta matoja kuin tuo tuttu vilttikäärme.
Ei taida nousta edes laulamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:58

Kouluissa ja tarhoissa niitä on. Mutta onneksi eivät ole vielä meille kulkeutuneet. Paras koputtaa puuta. Päät tarkastetaan joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 17:00

No ei vielä meillä ole, sillä en ole onneksi vielä vanhainkodissa.
Lastentarha-ikä ohitettu.