Tapahtuuko kotanasi kummia?

Avainsanat: kummajainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 18.10.2011 - 01:34

kyllä tapahtuu, tänään töistä tullessa tv oli päällä, valot monessa paikassa, KOIRILLE tehty lämmin ruoka keittiön pöydällä?? vaikka kaikki olivat jo nukkumassa, voi olla että täällä kummittelee ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Itselläni oli tänä aamuna kahvi keitettynä valmiiksi kun heräsin - ja olen ihan itsekseni tässä talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 23:21

Ei mitään kummia ole tapahtunut ! ei ole kummajaisia näkynyt eikä muitakaan etiäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 23:31

No kyllä. Mieheni oma-aloitteisesti ehdotti menemistä tanssikursseille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 00:04

Meillä tapahdu kummia vaikka olenkin kummi.

Kuollut mies kummittelee Puolassa.

Elokuussa Puolassa tapahtui sellainen surullinen juttu, että muuan mies hukkui. Viranomaiset tunnistivat hukkuneen: hän on 38-vuotias Pjotr Kucy Polkowicen kaupungista.
Pari päivää Pjotr Kucyn hautajaisten jälkeen kaikista maailman ihmisistä tai vainajista juuri Pjotr Kucy ilmestyi kuvioihin mukaan. Eikä hän edes osannut hävetä, koska ei edes tiennyt olevansa kuollut.

Kucy pystyi todistamaan viranomaisille, että hän todellakin on Pjotr Kucy. Se ei kuitenkaan johtanut siihen, että hän olisi päässyt takaisin väestörekisteriin. Pjotr Kucy pysyy edelleen sitkeästi kuolleena. Asian ikäviin puoliin kuuluu sekin, että kuollut ihminen ei saa töitä eikä ymmärrettävästi kuulu sosiaaliturvan piirin.

Pjotr Kucy keksi kuolemastaan yhden hyvänkin puolen: hänen ei tarvitse maksaa veroja. Veroja ei tosin ole päässyt pahemmin kertymään, sillä ruumiiden työllistäminen on Puolassa tunnetusti huonolla tolalla.

"Me olemme jo melkein tammikuun lopussa, mutta minä olen edelleen virallisesti ruumis. Tämähän on kuin mikäkin vitsi", Kucy ihmettelee.

Väestörekisterin viranomainen pysyy kuitenkin tiukkana.

"Kyseistä kansalaista ei ole olemassakaan", viranomainen tietää.

STT, Reuters

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 00:22

Tapahtui,mutta nyt "vaara"ohi...mutta maarit77,sehän on ihanaa kummaa,matot sivuun ja treenaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 05:59

Kummituksia en vielä ole tavannut. Vaikka joskus katsastanutkin. Eipä vaan näkynnä.Olen keskellä pimeää yötä mennyt uloskin ja vierestä kuullut ihan selvästi askeleita. >päivän saapuessa katsastanut paikat ,jänöhän se jäljet jättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:00

Ei mitään outoa jos minua ei lasketa mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:37

Keksit ja muuta herkut tuppaavat kataomaan kaapeista ilman, että kukaan meistä tietää, mihin ne häviävät...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 11:24

meillä tapahtuu koko ajan jotain ufoa.....
ihan noita yllämainittuja ruokavarantojen hupenemista jne. mutta sitten oikeesti kanssa tuntuu että joku on läsnä. ehkä se on edellinen isäntä joka pihalle jäi kesken töiden makaamaan.....?? tai vielä pidemmältä ajalta?
omituista nähdä silmäkulmastaan jotain ja sitten ei olekaan mitään. etiäiset on asia erikseen -niitä ei olekaan aikoihin näkynyt kylässä (elämäni on tylsää?)
olen oppinut elämään sen kanssa - joskus kysäsen ukolta että mitäs siellä kopistat tai mutiset ja ollut siellä päinkään.
antaa olla - kunhan ei tule mitään häiriköintiä. kyllä sinne mahtuu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 12:51

täällä ei muuta tapahdukkaan,kuin kummallisia asioita ... just ihmettelen noit maahisia , joita ei näy , mutta kuskaavat tavaroita piiloon ja sit ne taas ilmaantuu taas jostain näkyvlle ... nytkin kudon sukkaa ja teen siihen kuviota johon tarvitsen avuksi yhtä sukkapuikkoa .. sellainen pieni bambupuikko joka on hieman lyhyempi , kuin sukkapuikko on yxkax hävinnyt ei löydy mistään vaikka se juuri oli tuos pöydällä .. kaik paikat oon hakenut ja hukassa on.. sukkia katoo joka pesun yhteydessä .. ja vällillä kuuluu kans selkeää askelten ääntä .. kerran oli , kuin ois astiakaappi tippunut tai ikkunalasi räjähtänyt .. ihan hirmuista lasin helinää .. mutta kaikki olivat kunnossa ... siis ei mitään ollut rikkimennyt .. juu ja rillit ne ovat aina eri paikassa mihin ne jätin .. huoh .. kyllä asuminen täällä keskellä ei mitään .. tuottaa etsintää , kun ain on joku hukassa .. kohta katoon itse ja se onkin sit vakavampi juttu .. toivon vain, et silloin ois känny mukana jotta voisin soittaa jollekkin , jospa hän tietäis missä olen silloin .. nykyisin pidän kyllä karttapalvelua kännyssä ihan sen takia , jos satun vaikka eksymään esm. takametsään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 12:55

Meillä tavarat kummallisesti siirtyilevät paikasta toiseen tai joskus häviävät kokonaan, pulpahtaakseen esiin joskus myöhemmin mitä kummallisimmista paikoista. Lie kummituinen tai hajamielinen asukas, kumpi lienee syyllinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:08

Eipä ole kummajaisia näkynyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:24

Eräänä aamuna heräsin ja kahvipannu ei porissut. Ihme ja kumma.
Lomreissulla se kuuluu minulle.
Sydän lämmin ja hella kylmä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:56

Ei meillä kummajaisia liikuskele, ihan rauhallista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 17:09

ei meillä liiku kuin vanha nainen, valkoinen keppi kädessä.