Kiitos"sulkis" vastauksista huutoon korvessa;-)...joku edes paikalla,mutta menen kuitenkin,palaillaan??

Avainsanat: vastaus huhuiluun korvessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 22:23

käväisin minäkin (sekä täällä että suihkussa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 22:22

Napsussa on nyt yhtä hiljaista kuin huopatossutehtaalla, joten siirryn tästä keskeneräisen dekkarin pariin. Öitä kaikille napsuttelijoille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:58

Jälkijunassa kuljen, kun on iltaisin nykyään muuta touhua, mutta huomattavasti on hiljentynyt tämä sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2011 - 01:37

taidetaan olla kaikki eri aikaan, iltaviikolla kerkeää vasta puolenyön jälkeen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:02

Toisilla tuo ilta virkeimmillään ja toisilla aamut.Näin ei sovi yksiin aina ,vaikka kuinka haluaisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:16

Täällä itse silloin tällöin luurailen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:39

Itselläni aina illat niin touhua tännä, että silloin ei napsutella. Mutta näin lomaviikon aamuina aikaa riittämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:06

Välillä kiirettä pukkaa, joten napsuttelen täällä ekan kerran tänään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:20

Korpikuusen kannon alla on mörri-möykyllä pesä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 15:58

Vai hiljentynyt, minun mielestäni on niin vilkasta, että päätoimisesti saisi tehdä tätä.