Mikä on suhteesi mereen?Rakkaus><viha tai jotain siltä väliltä?Itse en voisi elää erossa merestä esim.elää kuivalla paikkakunnalla

Avainsanat: rakkaus mereen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 22:06

Olen syntyjään järven rannalta, mutten vaihtaisi nykyään merta mihinkään. Se on niin monipuolinen elementti...pläkästä raivoavaan syysmyrskyyn ja kaikki siltä väliltä. Ja kun vielä sattuu pitämään purjehtimisesta ja melonnasta, niin siinäpä se.

Välttämättömyys!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 21:54

Meri on elämä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:04

kestävä, pitkäaikainen ja erittäin intiimi

www.napsu.fi/files/images/M/...adeira.jpg

suolaisen veden pärskeistä minä saan kaikki tarvitsemani hyvän elämän eliksiirit ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:12

Saimaan rannalla ruikuttaen haaveilen merenrannasta, merimiehen tyttäriä nääs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:35

Minäkin merimiehen tyttäriä........
mutta asun kuivalla alueella ja haaveilen aina merestä tai järvestä.
Olen kateellinen niille jotka saavat asua veden lähettyvillä, olkaatte onnellisia siitä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:54

Siellä meren äärellä syntyneenä se on sellainen elementti jota rakastan ja kunnioitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2011 - 01:40

voin kuulla välimeren äänen kun vain suljen silmäni ja muistelen viimeisintä kertaa ;) tuoksu pakkaa unohtumaan, joten täytyy mennä aina välillä käymään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:11

Kanta-Häme tunnetusti aika kuivaa seutua . Mitä nyt pieniä lampia lukuunottamatta. Katselen isoa vettä ,ihaillen ja pelolla. Jos jostain sitä mannaa tulisi ylimääräistä,ostain järvenrantapaikan. Ei saa olla liian iso.Vesi voiman lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:46

Suhteeni mereen. Viha, rakkaus ja kunnioitus. Merelle 11km ja ahdistaa jos joutuisin asumaan niin että olisi pitkä matka merelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:11

Meri on upea josta on kuvia pilvin pimein jos mihinkin kellon lyömällä otettuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:09

Merestä kaukana sisämaass ikäni asuneena sanoisin, että pidän kyllä merestä mutta ei sillä nyt mitään erityistä merkitystä minulle ole. Toki meren katselu ja sen äänten kuuntelu on rauhoittavaa, meri muuttuu koko ajan ja sitä (kuten järveäkin) voi katsella ihan kuinka pitkään vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:01

Meri on pelottava, en tykkää uida meressä, enkä koskaan hankkisi kesämökkiä meren rannalta. Järven rannalla on paljon mukavampi oleskella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:01

Meri on minulle kaikki.

Rakkaus, toivo ja tuntemus,
jopan kalansaaliin lupaus.

Siellä onnemme voi kukoistaa,
missä rakkauden saa omistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 16:02

Meri tuo kaipauksen jonnekin kauas ja on hersyvän lupaava anojalle. Kunnioitusta herättävä vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:52

Rakastan merta, ja olen kotoisin meren rannalta. Mutta nyt elän kuivalla maalla. Kaipaus on suuri.