Omistatko otsalamppua?Se on kätevä kotona yöllä liikkuessa,ei tarvitse varsinaisia valoja sytyttää,jos huussiasiaa yms...

Avainsanat: otsalamppu kotioloissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 21:55

Omistan kyllä ja on autossa kaiken varalta, jos pimeellä sattuu jotain!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 22:09

Ainakin neljä, joista yksi sellainen suunnistajan lamppu, jossa paristopaketti on vyöllä ja sieltä kaapeli pääpantaan, jossa voimakas krypton-polttimo, joten sillä näkee, näkee, näkee...

Lisätty: 17.10.2011 - 22:10

Mun työssäni se on ehdoton välttämättömyys jättäen kummatkin kädet vapaaksi työn tekemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:11

Kyllä omistan, mutta enemmän on matkoilla ja vaellusreissuilla ollut käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:42

On otsalamppu vaikkapa lenkille lähtiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:44

no tota noin en moista laitetta tarvitse.peruutettaessa tulee ongelmia.!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:53

Ja lippalakkivalo on ihan ehdoton - jos käyttää lippalakkia. Minulla on pieni ledlamppu - sillä näkee kirkkaasti ja kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 23:11

Otsalamppu tähän aikaan vuodesta töissä kovassa käytössä! Suunnistin tänäänkin asiakkaan luota toiselle pilkkosen pimeässä ja otsalamppuni avulla.Kätevä keksintö!Ja ajatelkaas, kun liukkaat tulee...No on minulla sitten pienikokoinen led- valokin, joka yhtä kätevä...Mutta valoa tarvitaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2011 - 01:44

omistan, mutta viimeisestä käyttökerrasta on jo monta vuotta, piti kallion päällä olevalta mökiltä päästä rannassa olevaan saunaan ja takaisin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:12

2 lamppua.Käytän pimeellä silloin tällöin. Hiihtäessä myös.Kätevä peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 07:59

Mihelläni oli sellainen, ei tarvittu yksi turhuke mielestäni...
Mutta vävy sai sen tatuointi työssä ihan OK... jos valaistus alkaa pettää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:10

Kyllä meillä otsalamppu on mutta en ole sitä koskaan käyttänyt. Poika käytti sitä joskus pyöräillessään aamulla kouluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:21

Mieheni sanoo usein että hankkii minulle sellaisen - useimmiten tialnteissa joissa en löydä etsimääni esinettä eli liian hyvin olen piilottanut jotain, jopa itseltäni!
On varmaan ihan hyvä kapine sinällään monessa tilanteessa mutta miten käy kampauksen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:00

En omista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:57

Älli silloin tällöin välähtää.
Oikeampi valo kuin otsaluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 16:04

ostin lapsenlapselleni (20v.) sellaisen lampun. Piti kovasti.