Katsokaahan keskiviikkona 45-minuuttia ohjelmaa,kultalähetysasiasta kiinnostuneet!!

Avainsanat: kultaa postissa 45-minuuttia ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 17:31

Mistähän firmasta mahtaa olla kyse? Sillä itse olen aikoinaan kaupannut vanhoja risoja koruja kultarahaksi.fi ja olin erittäin tyytyväinen kaupan sujumiseen ja tulihan sieltä ihan mukava summa tilille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 17:56

Keväällä laitoin pussillisen risoja kultaketjuja ym. kultaa, punnitsin kotona ja oikeasta grammamäärästä sain korvauksen, ihan sievoisen summan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 20:09

Pitäähän se katsoa vaikka minun kultani ei myynnissä olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 20:31

Täytyy katsoa kun olen utelias.Mitä sieltä paljastuukaan.Jännää ,nyt jo odotan.

Lisätty: 18.10.2011 - 06:16

Onnekseni koruni on tallessa.Eivät toistaiseki olleet myynnissä. Ajatus käynyt kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:41

Taidan jättää väliin, ainoat kullat roikkuu kaulassa eivätkä ne ole myynnissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 22:48

En kuuna päivänä lähettäisi korujani postikuoressa arvoitaviksi ja punnittaviksi. Huijareita on maailma pullollaan. Tässä vinkkejä, jos haluat luopua koruistasi.

www.yritysnet.com/kellopiste...o_opas.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 23:27

Tulee niin elävästi mieleen Taito Tuunanen ja hänen Sampo-osakkeiden ostokampanja. Aina, kun "varain keruu" on menossa, jotain outoa siinä on takana.

Jos jokin tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, niin todennäköisesti näin onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:21

Tulee usein tuo katsottua ja taatusti ensi kerrallakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:12

Pitääpä katsoa. Muutenkin yleensä aina katson sen, jos vain ennätän, sillä ohjelmassa käsitellään kiinnostavia aiheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:54

EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 16:06

45 minuuttia on vakiokatseluohjelmani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:50

Aihe olisi kiinnostanut, mut ohi meni. Harmittaa.