Ylen suosittu tv-sarja Kotikatu päättyy joulukuussa 2012. Sarja alkanut jo vuonna 1995. Harmittaako sarjan loppuminen?

Itse en ole sarjaa seurannut, joten ei harmita vaikka loppuukin.

Avainsanat: kotikatu sarja loppuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 18:21

Olen ahkera kotikadun seuraaja ollu. Mielenkiintoinen perhesarja totta tosiaan. Toivon että ja varmasti tulee aina uutta tilalle yhtä hyvää katseltavaa. Johan tuota on kerinnyt katsoa. Harmi vaan kun Hannes jäi pois tuolta eduskunnasta ,hän sanoi menevänsä kotikatuun taas vaihteeki, osaa ainakin sitä työnään tehdä .Luki lehdessä.Tulikohan hänelle täytenä tyllätyksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 18:32

Kerran katsonut,kun naapuriystävä oli mukana näyttelemässä.Hyvä uusia vanhoja sarjoja.

Lisätty: 17.10.2011 - 12:25

Piti kirjoittamani,että hyvä että tulee uusia sarjoja vanhojen sijaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:56

Olen seurannut tätä sarjaa alusta alkaen ja katsonut lähes joka jakson.En pitänyt siitä,kun käsikirjoittaja muuttui ja rooli hahmoista tuli lähes mielenvikaisia,kun oli tottunut niihin entisiin ihmisiin.Ei minua harmita hirveästi,mutta on muka nähdä Risto Autiota Hannes Luotolan roolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:36

En ole seurannut sarjaa. Onhan se aika erikoista, että noin suosittu ohjelma lopetetaan, mutta kaipa se tuli tiensä päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:56

Vaikka loppuisi heti niin ei tarvitsis aina olla kanaalia vaihtamassa pois tuolta ohjelmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 20:15

Ei ole tullut katsottua kuin kauan sitten alussa... joten ei haittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 21:39

Alkuvuosina sarja oli elämänmakuinen, totuuden oloinen ja kivaa seurattavaa...Mitä se ei todellakaan aikoihin ole ollut.Ajatus, että antavat tilaa uusille ohjelmille, on mielestäni hyvä...Ja mitä niihin näyttelijöihin tulee, varmasti ammattitaitoiset muistakin ohjelmista työtä saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 23:07

Olen seurannut lähes kaikki osat. Ei yhtään harmita vaikka loppuukin !
Se on mennyt aivan pilalle ja junnaa paikallaan.
Alkuosat oli hyviä mutta nyt........voi voi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 06:11

Ei todellakaan harmita. En ole edes seurannut. Hyvä vaan, että saadaan sitten tilalle jotain uutta...toivottavasti mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 07:33

taisivat tehdä oikean päätöksen. tuollaiset ylipitkät sarjat ovat todella rasittavia.
ehkä joskus ihan alussa katsoin muutamia sarjoja randomilla. ei harmita - vielä kun nuo ulkomaiset saippuat saataisiin vaihdettua uusiin....vaikka en minä niitäkään katsele. niiden moraali on vain aivan jotain ufoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 13:16

En ole seurannut mutta sarjaa seuraava mieheni sanoi, että on jo aikakin loppua. On kuulemma mennyt aika huonoksi koko sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 17:15

Tasan yhden kerran olen katsonut ja senkin naapurini takia, kun hän näyttelee ko. sarjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:30

Faneja varmasti harmittaa, minua ei. En ole seurannut koko sarjaa. Mutta tuleehan näyttelijä Risto Autio siihen takaisin - eräänlaiseksi lohdutukseksi näille faneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:42

Aikansa kutakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:40

Olen seurannut, mutta ei harmita. Onhan tuota jo vuosia tullut tuijotettua. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.