Voiko halvalla tehdä hyvää?

Halvallakin voi tehdä hyvää

www.karjalainen.fi/Karjalain...74901.html

Avainsanat: voipa hyvinkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 09:43

Kyllä voi. Pari vuotta sitten näin jo sellaista keltaista nauhaa koekäytössä täällä Pohjois-Savossa. Hyväksi ja toimivaksi todettu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 07:16

No mikä ettei jos kerran toimii,miksi ei.Niitä nauhoja on siiten hetkenpäästä pitkin maastoa, niinkun enduroreittejäkin on merkattu muovinauhoilla. Eivät korjaa pois kuitenkaan, sinne maastoon jäävät lojumaa pikin ja poikin. ILoisesti kiskotaan pitkin metsiä.
Tässätapauksessa vastuunkantajien pitäisi huolehtia nauhoista että pysyyvät katkeamattomina ja kerää roippeet pois metsistä.
Ei niitä pidä kuusenalle rullata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 08:09

Hyvä näin.Halvalla saa hyvääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:12

aaaaaaahyvä että edes joksu halvalla saa hyvääkin. Yleensä halpaa ja hyvää ei samassa paketissa tahdo olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:57

Mökkitiellä tuota on ollut vuosikausia kilometritolkulla, eikä sen kohdalta ole hirviä tielle tullut.
Muutamista kohdista on poikki ja joku sen joskus solmii. Hyvin toimii. Kerran melkein pääsi yksi hirvi yllättämään nauhattomalla alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 10:08

Hatunnoston arvoinen asia. Muutaman kerran olen hirven tienposkessa tielle tulemassa tavannut, molemmilla kerroilla niin hirvi kuin kuskikin säihdyksellä selvisi, onneksi molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 10:38

Joskus onnistuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 11:57

no tota noin kyllä siirryn sanontaan että halvalla ei hyvää saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 12:44

Yleensä sanotaan, ettei halvalla saa mitään hyvää. Mutta onkohan tämä poikkeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 12:31

Poikkeuksena olkoon menneeksi,mutta mun mielestä fakta on että halvalla ei saa muuta kuin mieliharmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:14

Muistan ajan kun laskettelin kelkalla nykyään kaupungin vilkasliikkeisintä katua.
Ei ollut nauhoja ja muita pyydyksiä, vain kehotus "an tulla vaa".

Nauhoja käytettiin aivan muihin tarkoituksiin.

Ihminen yrittää korjata jälkensä keltaisin nauhoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 19:09

Nähtävästi, mutta hyvää ei halvalla saa.