Vaihdatin jo nastarenkaat autoni alle. Olinko liian hätäinen hämeessä? Ovatko muut jo vaihtaneet talvikumeihin?

Avainsanat: talvirenkaiden aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 21:39

tammikuun loppupuolella vaihdatan nastarenkaat. auto pysyy autokatoksessa siihen saakka
( toivottavasti)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 21:14

Ensiviikolla vaihdan, ennenkuin lähden reisun päälle pohjoiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 22:46

Tulevan viikon torstaille on varattu aika rengasliikkeeseen, nastat laitetaan alle ennen lauantain reissuunlähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.10.2011 - 00:32

kannattaisi laittaa, se 7 euron säästö rangaskuluissa liian myöhään vaihtamisesta saattaa maksaa sinun tai jonkun muun hengen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 06:56

Et ainakaan ollut Hämeen hitain!
En aio vaihtaa ollenkaan enkä laita pukeille. On nääs muitakin autonpyörä vaihtoehtoja. Kitkaa sen olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 07:08

Sieltähän ihan kohta tulee ensilum,i viikko menee, mutta mustaa jäätä ollut jo teillä.Hyvä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 07:56

olenpa itseki menossa tässä lähipäivinä. ei voi leikkiä kun aamutuimaan lähtee ajamaan. eniten pelottaa hetki jolloin aurinko nousee - viikko sitten veti ihan huurteeseen kaiken. hui.
ja ei ole sitten sitä hiton ryysistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:14

Yleensähän talvi yllättää autoilijat. Nyt autoilija ihan selvästi yllätti talven!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:23

Talvirenkaiden allelaitossa ei voi olla liian hätäinen, mutta keväällä kannattaa olla se hidas hämäläinen kesäpyörien allelaitossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:46

Eipä olla vielä vaihdettu, kun on kesäkelit. Tilanteen ja sään mukaan vaihdamme. Täällä ei kitkarenkailla pärjää, kaupungeissa ehkä paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 10:37

Et ole turhan hätäinen... vaan varovainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 12:35

Yleensä vaihdatan renkaat marraskuun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:08

Turhan varovainen ei voi olla koskaan. Itse kyllä odottelen vielä tovin ennen kuin rupean nastoja kuluttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:06

Jok' jok' ei hättäile.

Suomeksi "Hiljaa virtaa Don".

Hosumalla tulee huonompi lopputulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 19:04

Hyvä vaihtaa ajoissa, kuin myöhään.