Onko sinullekkin soitettu pankista?

Sain muutama päivä sitten seuraavan puhelun. Savonmuan Noorteasta iltoo! Pankilla männöö hyvi, voettoo tulloo, jotta holovit pullistelloo! Myö onki piätetty, jaetaa ylmiäräne poonus koko vuojelta ja jaetaa se muijennii pankkie asiakkaelle. Sitä varten myö tarvitaan sinunnii sos-tunnus, tilinumero, ja pankkikortin tunnusluku, niin piästään poonusta jakamaan!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 12:01

Sulla kävi varsinainen nakki!Mulle ei ole soitettu kuin Kreikasta,pyysivät paria drakmaa,johon sanoin,et jo vain,tullahan tuomaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 12:31

Mitätäs joka paikkaan numeros olet jakanut? Hyö eivät tiijä miun numeroo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:40

Eipäs ol soiteltu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 15:00

Eipä tuota soittoo ole tullu, rahhoo vuan ovat pyydelleet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 15:01

No ei ole soitettu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 15:02

Ei oo sotettu, mutta käväisin itse paikan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 08:05

äläkkäs pirulainen jakele kuule tietojas kaiken mualiman immeisille.
mää olisin nii epäluulonen että menisin kyllä sitten jo ite pankkiin.

tuli kyllä mieleen että kerran soitti joku hemmo jostaan pankista mutta mulla kesken työpäivän ole aikaa horista - sano soittavansa ehtoolla, mutta eipä ole kuulunut. onnex.......

boonukset kelpais mullekin - taitaa vaan olla niin että entisestään kiristetään vyötä tulevan vuuen kuluessa. eikö vois olla laki : kun tekee ehdotuksen mistä lie haluaakin, sitä pitää ihan ite tesmata....
eli kovapalkkainen ministeri kaivaa pankkikortit hoviin jemmaan ja sit vaan luukulle ja sitten miettimään miten elätetään perhe. taitais tulla sellanen raportti että oksat pois.

mut mee ollaankin köyhiä - ainakin sen mukaan mitä väittävät, missäs se raja ny menikään? ei köyhyys ole häppee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:38

No eipä ole noin röyhkeää puhelua minulle tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:53

Eepä ou kukkaan soetellu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:07

Ei ole, vaan ulkomailta tuli ihan sähköpostia että olisin perijä, pitää vain yhteystiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:00

Kerran soitti ja vastaus oli tyly. Eivät enää soittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:59

Ei ne minulle soittele.