Mikä värinen oli aamutaivas,kun heräsitte?

Lappeenrannassa on ollut kylmä yö ja taivas oli aikaisin aamulla ihanan puna sävyinen,auton katot ovat kuurassa.

Avainsanat: taivahan tulet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 09:44

Sinisen eri sävyjä ja aurinko pilkahti hieman. Poutapäivä näyttää tulevan. Raikas sää oli aamulenkillä...mittari näyttää +2°C lämmintä joten kylmenee vähitellen.

Kysyjän kommentti

olet oikein enerkiapakkaus,kun jo aamusta lenkillä käyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 08:06

Valkoisen harmaa ja pilvet korkealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:33

Tasaisen harmaa pilvipeitto taivaalla, vesisadetta ei kuitenkaan ole ja lämpötila + 3. Vastapäisen talon katto näkyy olevan kuuran peitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:47

no tota noin näyttää mustalta. ei nää eteenpäin. asteita 0,4 celsiusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:47

Tumma tuo vielä on täällä.
Saapa nähdä, tuleeko toisen kerran sadepisaroita tänä syksynä? www.eltiempo.es/fuengirola.html Edellisen kerran tuli muutama pisara 23. syyskuuta.
En tiedä missä tuo mittari sijaitsee, mutta ei täällä noin kylmä ole, 17 astetta, vaan 21,7 tällä hetkellä.

Lisätty: 15.10.2011 - 09:28

Jo valkeni täälläkin, kahdeksan jälkeen paikallista aikaa. Siniharmaa taivas ja meren yllä pilviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 10:32

2+ nyt lämmintä Oli ihan pimeää kun ylös nousin ,kahvia keitteleen ja voileipiä tekemään. Poikani lähti jo ajamaan työhön puoli kuusi.Sillon ei taivaan väristä tiennyt mitään . Iltataivas oli sitäkin komeampi,iso kuu mollotti ,tähdet loistivat oli kirkasta. Illalla meni pakkasen puolelle asteella ,luulimme että tulee tosi pakkas yö, mutta toisin kävi.Kukkanenkin oli ulkona vilttien alla.Nyt on kylmännäköistä ,kohta tulee lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 11:56

Sininen taivas valkoiset pilvet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 12:05

Aikaisin aamulla täällä nukuttiin,mutta 9n jälkeen oli kirkasta,ei sateista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 12:49

Tuolla Koreassa näytti sumuiselta F1 harjoituksissa klo 5.oo MTV3 Max kanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:52

Taivas näkyy olevan sininen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.10.2011 - 00:49

musta oli taivas aamulla aikaisin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:57

Taivas sinivalkoinen oli saaren yllä aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:51

Lammen pinta oli huuruinen,
korppikin lensi mun ylitsein.

Toivotteli syksyä tuota,
ei pappa joulua vuota.

Kohta varmaan nähdä saa,
mis' onnen tuulet puhaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:46

Tänään ainakin oli ihan säkki pimeää.