Mikä on turhin vempele?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 02:57

Äkkiseltään tuli mieleen kultainen shamppanjavispilä, mutta joillekin se on ehdoton "must" ja toiset tienaavat elantonsa niitä valmistamalla ja myymällä, joten ehkä se on yksi tarpeellisimmista, kun turha raha kiertää, eikä jää nurkiin homehtumaan.
Mikä on turhin vempele sinulle, ei välttämättä ole sitä sinulle.
Tietysti maailma saastuu kaikesta teollisuudesta, joten ehdottaisin, että kysyisit tarpeellisinta vempelettä ja vastaisin siihen, että "kondomi".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 05:57

Kaks on turhaa maailmassa; paavin pallit ja nunnan nännit.

Tai itse tehty hilavitkutin; www.hilavitkutin.com/2010/01...ntaa-itse/

Lisätty: 15.10.2011 - 15:02

Kalevalaisissa runoissa, vesi tippu vempeleestä rasva rahkehen nenistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 07:56

Maailmassa on paljon turhaa,mutta yhdyn Jumppiksen mainitsemisiin turhuuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:12

Nenäkarvan poistaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 09:45

Onhan niitä turhalta tuntuvia vekottimia ja se shampanjavispilä tuli mullekin ekana mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 10:36

Minusta tuntuu että suurin osa vehkeistä heiluu heilurin tavoin turhana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 11:52

popkorni kone, löytyy itseltäkin ei koskaan käytössä kaapissa vain pölyttyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:51

Maailmasta löytyy paljon turhaa, vähemmälläkin tultaisiin hyvin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:52

Jugurttikone, sellaisen aikanaan hankin suurella työllä ja tuskalla Helsingistä, yhden kerran jugurttia tein, siihen jäi sen koneen käyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 16:27

Kaikki, mitä turhuuden torilta voi ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 19:35

pitsikondomi...; GR RT54R ,K,M,;,DSOI,.,POIÖ KLM,<joku tqhtoi sqnoq ,ielipiteensù

Lisätty: 15.10.2011 - 20:28

Siis vastaukseni kysymykseen,turhin kapistus on PITSIKONDOMI.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.10.2011 - 00:53

samppavispilän puoleen minäkin kallistun, sen sijaan nenäkarvanpoistaja on hyvinkin tarpeellinen sitten kun ikää on sen verran että peiliin katsoessa mieleen tulee leonid bresnev ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:18

Nunnan nännit ja paavin pallit. Hyvänä kolmosena kuntoiluun tarkoitettj monitoimilaite, joka palvelee monen kodin vaatetelineenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 20:07

Ulkomainen pullovesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 09:26

Shamppanjavispilä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:55

Leipäkone ainakin meillä - vaan kyllähän sillä helposti vääntää pienen taikinan, joten ei kuitenkaan ihan turha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:46

Kädettömien kusettaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:44

Mulla on paljon turhuutta, ja pyrinkin sitä hävittämään.