Oletko huomannut itsessäsi,kun on aikaa..mitä et tee tänään siirät tekemiset huommiseksi??

Nyt kun olen ollut paljon kotona..mieheni sairauden takia..huomaan tälläisen asian..on saamaton..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 23:13

Kyllä on tuttua asiaa ! monta kertaa aattelee että kerkiän tehdä tuonkin huomenna tai ylihuomenna.
Ei vain saa millään tehtyä, on tosiaan saamaton, vaikka asia tai tehtävä voi vaivatakkin mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 23:12

Sinulla on Liisukka nyt kaikenlaista murhetta ja huolta rakkaasta miehestäsi, muista myös että otat itsellesi aikaa ettet uuvu!
ei se ole saamattomuutta varmaankaan sanan varsinaisessa merkityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:25

Aina ei jaksa, eikä edes pidä olla tehokas. Täytyy antaa aikaa myös itselle, olla ja levähtää. Kyllä se maailma pyörii ilman suurempaakin touhuamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.10.2011 - 00:43

onhan se ihan luvallistakin olla saamaton välillä, ne tekemiset harvoin ovat niin tärkeitä etteivät voisi huomiseen odottaa, tai vaikka ylihuomiseen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:14

Aina ei tarvitse mennä 110% vauhdilla, maailma ei kaadu tekemättömiin kotihommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:15

Eläkkeellä ollessa se on juuri näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 09:05

Asioiden tärkeysjärjestystä saa muuttaa tarpeen mukaan.
Sinulla on siihen ilmeisen pätevät syytkin. Turha noilla on itseään kiusata murehtimalla epäolennaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 09:48

Aikaa pitää olla myös itselleen muista Liisukka se. Lepää ja ole vaan. Aina ei tarvitse ahkeroida sillä ei työt tekemällä lopu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 10:51

Kuule Liisukka ei se niin vaarallista ole. Kyllä olen huomannut. Ennen sitä oli paljon enemmän suoritteisempi teki mitä eteen tuli ,ei jättäny. Nyt ikä tekee ja saa tehdäkkin ,eihän kukaan jaksa loppuun asti sellaista .Kyll ihminen suojaa itseään aika taidokkaasti jos liikkaa on kaikkea päivälle.
Mulla ylempää lupa olla sellainen .Ei mailma siihen kaadu ei se sen valmiimmaksi tule.Tehdään mitä jaksetaa.
Kyllä kun on oikein raskasta niinkuin sinulla nyt. Tulee tressi helposti .Omaishoitajana ei ole helppoa.Itse jää ihan taustoille.Helposti loppuunpalaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 11:39

Muistathan vanhan kansanviisauden:Minkä voit tehda huomenna,tee se silloin tai ylihuomenna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:47

Nyt kun on ollut käsi kipee pitkän aikaa, niin on ollut pakko siirtää joitain hommia myöhemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 08:18

ainoa mitä selkeästi siirrän pois ajatuksista on työasiat. joskus nekin vaan tulevat viikonloppuna mieleen.
tuolla vinnillä odottaa laminaatin asennus. aikaraja on asetettu - siitä on pidettävä kiinni vaikka kuinka nyppisi. toisaalta olen huomannut että se aloittaminen on vain se kynnys - ei niinkään tekeminen.
tsemppiä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 09:29

En tunnista tuota piirrettä itsessäni, olen paremminkin nopea (liiankin ehkä...) eli kun joku on asia tehtävä, parasta tehdä se heti.
Riippuu ihmisestä ja elämäntilanteesta miten jaksaa asioihin tarttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:51

Pyrin tekemään heti pois tekemättömän, mutta on tilanteita ettei kerta kaikkisesti voi tehdä, ja silloin se siirtyy huomiselle tai jopa hamaan tulevaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:45

Tuttu on tuo vanha juttu,
kaksi hullua kun pariiks' yhteen saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:42

Älähän välitä, minäkin olen välillä saamaton.