Tuleeko katsottua maajussille morsiain.Mitä mieltä.

Siinä on se ihana mies, joka asuu siellä saaressa. Lämminhenkinen ja hyväntuulinen . Seuraavalla kerralla lupasi morsiain ehdokkaat viedä Tenholaan lato-tansseihin. Hyvän vaikutelman olen saanut hänestä. Liian vähän tuollaisia miehiä.

Lisätty: 15.10.2011 - 15:05

fi.wikipedia.org/wiki/Homo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 21:44

Olen samaa mieltä kanssasi..siinä on kunnon maajussi...leppoisa rauhallinen olemus..
Sellainen pitää maajussin olla..tulee tunne ..kunnon maajussi..ei voi muuta sanoa..
Latotanssit mitkä todella ihanat..minne vie morsian ehdokkaat..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 19:20

Ei ole tullut katsottua. Luen nykyään entistä enemmän, joten tv:n seuraaminen on jäänyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:34

En ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta voishan sitä ottaa maajussin, mikäs sen mukavampaa kuin tulevaisuus maalla ja iso lauma eläimiä. Kyllä maalla ois mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 20:26

Ei perhana kyllästynyt koko maalaisjuttuun, mutta ainoa jos ei muuta tule niin katson kaikki johtuu juontajasta siitä pidän. todella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 21:19

Minä tykkään myös tästä saaristolais miehestä,hän on täydellinen herrasmies,heitä on tosiaakin liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:20

En yleensä katso sitä ohjelmaa mutta tämän satuin näkemään. Tuntui rehdiltä ja mukavalta
"jussilta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:21

En ole ko. ohjelmaa koskaan katsonut ja tuskin tulen katsomaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.10.2011 - 01:17

ei tule katsottua, on tuossa omassa morsiossa ihan tarpeeksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 09:57

Olen katsonut. Mukavia "jusseja" kaikki. Jotenkin ihanan jännä tyyppi se saaressa asuva mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 11:40

Kuuluu mulla luokkaan,evvk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 12:53

Siihen saakka kun tuli homot, niin saavat homoilla minulta rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:21

Minustakin se bonagarin mainitsema maajussi on todella sympaattinen herrasmies. Toivottavasti hän löytää ohjelmasta todellisen rakkautensa.
Muuten on ohjelma vuosien myötä kärsinyt vähän inflaatiota munaminiöiden hakijoineen sun muineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 00:05

Nyt en ole seurannut, aiempia jaksoja kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:38

En voi muuta kommentoida, kuin että perästä kuuluu. Kunhan ne kaikki jaksot tuolta tallenteista ehdin katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:12

Sivusilmällä tulee seurattua.
Ei hassummasta päästä telkkariohjelmia.