Maksaisitko sviitistä pyydetyn hinnan?

www.hs.fi/ulkomaat/Kiinalain...5546815607

Avainsanat: hintava sviitti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 23:14

jo vain, jos olis tarpeeksi plätää!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 18:03

Kyllä ovat niin utopitisia hintoja varmaan. En kyllä halua mennä tuollaiseen torniin. Juuri ja juuri Tampereella käydessä suostuin syömään Näsinneulaan. .Olihan sekin eklämys kun huomasi ,tämähän pyörii. HYvää ruokaa oli .Hintatasosta en puhukaan mitään.Oli kokemusta kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:16

Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ei tulisi mielenviereenkään maksaa 12 teuroa presidenttisviitistä. Onnekseni Kiina on niitä viimeisimpiä paikkoja, jonne ylipäätään haluan matkustaa. Luonnonsuojelu, ihmisoikeuspolitiikka ja eläinten oikeudet ovat hyvin hyvin pienissä lapsenkengissä - tuskin ehtivät korjaantua minun elinaikanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:30

Ei todellakaan maksaisi, aivan karsee sviitti hinta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:31

Raamatussa oli kertomus jostain kultaisesta vasikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 20:15

ehkä pari yötä vois viettää siellä ei enempää kun on tuo korkean paikan kammokin ..
Ja ehkäpä jäisi todella paljon velkaakin tuosta reissusta, ulosottomies olis tyytyväinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:20

No way, näillä tuloilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:32

En torellakaa menis tonne vaikka mulle maksettas siitä !
Mulla myös kamala korkianpaikan kammo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 01:03

Tuskin
Maailman ylivoimaisesti kalleimmat asunnot löytyvät Välimeren rannalta, superrikkaiden julkkisten suosimasta Monte Carlosta. Formulakuskien ja muiden suomalaisten urheilutähtien kotikaupungissa keskusta-asunnon neliöhinta on lähes 40 000 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.10.2011 - 01:18

maksaisin tietysti jos olisin sinne menossa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 10:22

Ensin ajattelin, että en missään nimessä, mutta kun siellä on se kultainen härkä, niin täytyy miettiä uudelleen.
En kyllä ole menossa tuonne, joten väliin jää härän palvominen.
On lottovoitto syntyä kiinalaiseksi? Mitenköhän lienee tasa-arvon kanssa?

Lisätty: 15.10.2011 - 10:26

Onttopohja, jos rahasta tekee tiukkaa, niin osta asunto kadun toiselta puolelta, Ranskasta, niin hinnasta putoaa nolla perästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 08:22

sanotaanko näin että kysyntä määrää tässäkin tapauksessa.
en ikuna ole mennyt sviittiin - siitä syystä että rahhoo ei ole ollut. eikö ne joilla ole rahaa millä mällätä eivät kauheesti siinä vaiheessa mieti. tonni sinne toinen tänne ja sitä rataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 00:04

12 000 tuhatta ekeä, en taatusti maksaisi. Tuollahan rahalla saa vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:10

Kaksiossa katsellaan kolmiota ja heittiö on keittiössä.

Mitäs sitä muuta tarvitakaan.

Kokematta jää.