Onko sinulle tulossa tänää ketää käymään tai yökylään.

Me odotamme omaa poikaa joka tulee yökylää. Aamulla töihinHelsinkiin .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 21:08

Mamman kanssa tietä kuljen,
rakkauteni näin syliini suljen.

Ken rakkaan saa nyt omistaa,
muut vuoroaan voivat odottaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Papan runoista tulee aina niin iloinen olotila.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 17:47

Eipä ole tulossa ketään yök's kyllää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:13

Poikani kaveri tulee tänään viettämään miesten saunailtaa ja jää yökylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:25

Eipä tietääkseni ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 20:11

Toivottavasti ei, ja niin tää ilta meneekin...
Niin harvoin olemme kahden..
Tänään ollut lapset lapsineen kylässä jo aamupäivästä...
1 lapsenlapsi meidän kanssa saunassa, nyt jo kotona...

Tää on todella juhlaa kun saamme olla illan kahden.. ei sais valittaa mut kumminkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 21:21

Ei käynyt tänään ketään,kun itse olin kaupungilla ja sitten kylässä,ilta on mennyt rauhallisesti mieheni ja kissani kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 22:43

Ei tullut ketään yökylään..mutta lapsenlapsi soitti,että mitä ruokaa olis tarjolla,kun on niin nälkä,kun tuli torikierrokselta kalojen myynistä..kalaa en viitsi tarjota syötäväksi,kun on kylläinen kalaan..vaihtoehtona oli kesäkurpitsa jauhelihavuoka,,,ja sillä kyllä vatsa täyttyi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:19

Ei yökyläläisiä, mutta vanhan vaelluskaverin kanssa kävimme syömässä ja muistelemassa matkojen kommelluksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:38

Ihan kahdestaan mieheni kanssa on vietetty iltaa, saunottiin kellarin puulämmitteisessä saunassa.
Päätettiin ettei katsota tänään tv:stä muuta kun kymppiuutiset ja niin myös tehtiin.
Mulla huomenna iltavuoro töissä, tänään oli aurinkoinen vapaapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.10.2011 - 01:20

ei ole ei, nyt on jo yö eikä ketään näy eikä kuulu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 09:58

Ei tule. Itse lähden iltavuoroon tänään ja huomenna. Kumppani sahailee metsässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 08:25

meillä on päinvastoin. poika meni kavereille yöksi eli saamme kirmailla pitkin asuntoa miten lystää....
no olipas hippasen härski vastaus ;)
näitä hiljaisia hetkiä kaipaa - ja tiedän että muutaman vuoden päästä sitä toivoo pojan tulevan yöksi välillä kotiin.
tasapainoa ei näy . . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 00:03

Ei ollut tänään vieraita, eikä yövieraitakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:36

Tulipa hyvinkin - lapsenlapseni.