Ammattikoulusta?

Onko Rouhuvuoren ammattikouluun vaikea päästä ,haaveeni olisi tulla vaatetussuunnittelijaksi ja se on vaatetusalaan kouluttamiseen keskittynyt oppilaitos.
Onko kokemuksia siitä oppilaitoksesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 14:47

Omista unelmista voi tulla totta. Ei ole, mutta hakemaan sinne vaan mistä tykkää. Eteen päin pääsykokeilla tai muuten .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 16:18

Enpäs tiedä pääsykriteereistä, mutta kannattaa ainakin hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 17:34

Hae sinne mutta joskus pääsy on vaikeaa ja moni joutuu viettämään välivuodenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:14

Aina kannattaa hakea ja yrittää, muuten ei elämässä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:23

Valitettavasti ei ole kokemusta, mutta kokemusta on siitä, ettei mitään saa jos ei yritä. Positiivista asennetta ja yrittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:16

Hakea kannattaa aina, vaikka olisi miten hankalapääsyinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:41

Aina kannattaa yrittää, ei siinä mitään häviä. Hae ihmeessä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 00:01

Alasta ei ole kokemusta, mutta aina kannattaa hakea sille alalle joka eniten kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:35

Ko. oppilaitoksesta ei ole kokemusta, mutta koskaan ei kannata luopua haaveistaan vaan pitää tehdä sen eteen töitä. Kysy sieltä koulusta tarkemmin ja hae ihmeessä sinne tai jonnekin muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 20:56

Haaveet on haaveita ja ainoastaan toteuttamista varten.
Onnea matkalle!