Tämä herättää ruokahalua, vai mitä?

www.hs.fi/ulkomaat/Brittimie...5547174671

Avainsanat: tapoja on monia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 14:52

Ei hullumpi homma kelpaahan ne toisille eläimille ja linnuillekkin. Eipä elän syökkään liikaa tympättyä ihmisen ruokaa sen tarttee olla aitoa.Itsekkin otan jos nään että alle jäi fasaani tai vaikka jänis. Lähtee mukaan.Kauriita tai hirviä en ole nähnyt. Joku keriinnyt minua ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 10:48

Ei nyt suurempia intohimoja herättänyt, mutta puhuu mies ihan järkeäkin. Lihatiskillä oleva hormoneilla tehotuotettu liha ei herätä todellakaan ruokahalua, päinvatsoin.

www.vihreapolku.info/kestava...lahiruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 17:37

No en todella suuhuni laita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:11

Ruokahalu katosi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 20:40

Siinä sitten oikea "Jäte-Joonas" .... Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia : ) Omapa on asiansa tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:12

Eipä juuri innosta, brittiruoka muutoinkin aika karmeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:47

Hyi olokohon ! ihime että mies on enää elos. Kaikkea sitä näköö ja kuuloo ku vanahaksi elää.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 10:58

Mikäs tuossa, kun liha on kerran aina tuoretta.
Lapsena, alle kouluikäisenä, tuli kaverin kanssa grillattua kissan kotiin retuuttama lintu, jota emme edes tunteneet. Mahtoi olla naarasteeri näin jälkikäteen muisteltuna.
Ensin piti rakentaa tiilistä grilli ja emme tainneet malttaa odottaa kypsymistäkään riittävän kauan. Harvemmin sitä tuoreesta lihasta sairastuu, oli se mitä hyvänsä?
Paikkakunnallamme eli erakko, joka myös söi mitä tahansa elukoita, eikä kai välittänyt niiden tuoreudestakaan. Juttua niistä eväistä kerrottiin paljonkin, mutta todenperäisyyttä en tarkemmin tiedä. Korvessa kuitenkin asui sähköttömässä mökissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 23:57

Yök, miten näin voi ihminen elää. En voi ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 20:53

Olen minä hullumpaakin syönyt sanoin keittiöpäällikölle. (hullun lehmän lihaa).