Mitä tänään aijot puuhata?

Mie menen passikuvaan ja sen jälkeen menen poliisilaitokselle anomaan uutta henkilökorttia,kun vanha ei meinannut enää kelvata pankissa.

Avainsanat: henkilökortti uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 09:36

Töitten jälkeen mökille. Tulet takkaan ja ruokaa uunniin, jotta mökki lämpiää nopsaan.Sitten likoon pikkukukkasipuleita ja huomenna maahan lämpimästi puiden lehtien alle peitellen.

Kysyjän kommentti

En ole kuullutkaan,että sipulit voi panna maahan,jo syksyllä.Nyt,kun kaivelen muistilokeroani,niin valkosipulit kai laitetaan jo syksyllä maahan.Oikaise minua,jos olen väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 09:35

Parantelen flunssaa ja odottelen ensi viikon lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:42

Saunapäivä kuin pyykki ja siivouspäiväkin...

Ihan vaan sitten illalla rennosti otetaan... uskoisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:42

Kaikkea joutavaa, varioin ystävää ja veljeni saattaa tulla laittamaan makuualkoviin seinätelkkarin.
Kun en jaksa iltasella enään istua kipujen kanssan vahtaamassa ohjelmia, niin heittäydyn laiskaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 10:13

Vien kroppani paapottavaksi ystävättäreni hoitolaan puolelta päivin, sen jälkeen siivousta, ruoanlaittoa ja illalla saunaan. Jos ehdin jumppaan, niin sitten myös sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 10:51

Minulla ei ole edes koko korttia ja tuskin tulloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:08

Työpäivän jälkeen lepäilen ja nautin olosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:05

Vaelluskavereitten kanssa syömään ja muistelemaan matkan varrella sattuneia hauskuuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:11

Kyllä tämä päivä meni meni ihan ompelu-hommissa,kun ompelin tyttären olohuoneen verhot..ja samasta verhokankaasta tyynyn pääliset sohvalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 23:56

Huomenna on maanantai, laitan lapset kouluun. Sen jälkeen teen duunit, ja sitten hoidan muutaman tärkeän asian. Iltapäivän sitten juoksen harrastusten parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:25

Kaikenlaista touhutessa meni tuokin päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 17:45

Ken tietä kulkee sen vanki,
vapaa vain on umpihanki.

Samoillessa Saariselällä tuokin päivä kului.