Hei! Olen 160 cm pitkä, isorintainen (e90) nainen ja lähdössä koh samuille. Löytyykö thaimaasta paitoja minulle?

paitoja ja rintaliivejä

Avainsanat: thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 04:41

Räätäli tekee varmasti istuvia vaatteita.
Liiveistä ei tosin ole kokemusta. Kysymällä paikan päällä se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 05:06

täällä kerrotaan asiasta:
www.squidoo.com/expatwomenbangkok

saattaa olla vaikeuksia valmisvaatteita ja liivejä hankkia, mutta kuten Papiti edellä kertoi, voit teettää vaatteita, rintaliivejä ehkäpä hankalampi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 07:18

Teettämällä saat vaatteita, eikä ole kovissa hinnoissa, rintsikoiden kanssa voi olla jo ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:27

Teettämällä onnistuu.. taatusti, mutta voi olla aikas harvassa valmiina... sama kohtalo minulla monissa maissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:37

Onneksi siellä on edullisia ompelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:56

Olen kuullut, että siellä on erinomaisia vaattureita, joten ei tuottane onngelmaa myöskään rintaliivien teettäminen. Suomessakin voi teettää rintaliivejä www.larp.fi/wiki/Viipurineri...ttiliike/. Ystäväni joutui teettämään tuolla rintaliivinsä ennen pienennysleikkausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 10:05

Kiitos Luojan, etten pääse enään matkustamaan, vaan saan kotimaasta liivini.

En muuten enään arkipäivänä käytä liivejä ollenkaan jos kotona kuhkin koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:04

Eikös siellä päin pitäisi olla aika edullista teettää vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.10.2011 - 01:22

löytyy varmasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 15:56

Löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 23:53

Räätäliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:20

Kohtalotoverinasi voin kertoa, ettei niitä ihan noin vain löydäkään. Pituuden puolesta kyllä, mutta sitten muuten ei. Vaatteet ovat lähinnä tehty aasialaisen mittapuun mukaan ja he ovat tosi pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 17:39

Tekevät mittijen mukaan ja saat jo samana päivänä, jos aamusella tilaat.
Eikä maksa paljon.