Pidätkö jaloistasi erityisen hyvää huolta?

Minä pidän huolta jaloistani,pesun jälkeen kuivaan hyvin ja rasvaan,iltaisin teen varvas jumppaa.

Avainsanat: jalat kuntoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 17:38

Jalkahoidossa kerran kuussa käyn.

Kaveri vaan sanoi, että tummelia jalkoihin ja yöksi muovipussiin hautumaan.
Tulee kuulemma hyvä.

Kysyjän kommentti

Jalkahoito on tosi hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 20:26

Hieman vähälle on rasvaamiset jääneet...Molempia jalkapohjia leikkailtu siinämäärin, että erityiset kengät ja pohjalliset ainakin töissä oltava.Toki joskus kevyempää kenkää ja paljasjaloin kesällä.Mutta sillätavoin siis huolta "viemävietereistäni" pidän...Olen tyytyväinen, koska pakotukset jääneet leikkauspöydälle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 20:56

Pisto sydämessäni. Lupauksistani huolimatta eivät uskolliset palevelijani ole saaneet viikottaisia jalkakylpyjä, mutta sentään toisinaan. Toki jalat pääsevät suihkuun päivittäin ja rasvaustakin silloin tällöin. Kynnet viilaan säännöllisesti.

Muuten kyllä hemmottelen itseäni silloin tällöin kunnon suolakylvyllä. Ostin kesällä Agrimarketista puhdistamatonta merisuolaa ja sitä laitan reilusti ammeeseen. Erinomainen keino poistaa kuonaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 22:16

Nyt ovat sattuneesta syystä rakoilla, mutta kunhan ne paranevat, tilaan jalkahoitajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 22:26

Suihkuttelu ja rasvaus kuuluu päivittäiseen ohjelmaan, jalkahoitajalla käynnit silloin tällöin. Jumppaan jalkaterapeutin ohjeiden mukaan lähes päivittäin, kiusallinen plantaarifaskiitti opetti pitämään jaloista huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 06:08

Olen aina pitänyt huolta koska jalat ovat tosi tärkeät. Kehoitan kaikkia huolehtimaan jalkojen hyvästä kunnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 08:30

Liian laiska olen tässä(kin) asiassa. Innostus jalkojen kylvettämiseen ja rasvaukseen aika kausiluonteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:17

Joskus annan jaloille kuureja rasvauksen kuin rapauksen merkeissä, kun siltä tuntuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:37

Kylvettelen ja rasvailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 10:06

Pidän kotoisasti huolta, sillä minun euroni ei riittäisi jalkahoitolaan tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 19:02

Rasvailen aina suihkun jälkeen ja lakatut varpaankynnet on olleet niin kauan kuin muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 23:56

Joka päivä pesun jälkeen rasvausta.Jalkapohjat rutikuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 07:37

Haudon ja raspaan ja rasvaan .Ei olla kavereita muuten.Sitten tyytyväinen ja hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 23:53

Parempaa huolta minun pitäisi pitää, vähän on retu perällä jalkojeni hoito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:18

Pitäisinhän minä jos joku auttaisi, itse en pysty oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2014 - 10:51

Kyllä on varpaankynnet aina lakattuna olleet jo teinistä asti. Itselleni ne on käyntikortit et on aina huolitellut ja näteissä lakoissa. Lakkaan ne viikottain samoin kuin kädetkin ja käytän ihan rohkeita värejä, tänään taitaakin olla ensimmäinen päivä kun voi lähteä kaupungille niin , että iloiset varpaat on näkyvillä.
Ei kun van lakkaamaan kynsiä.