Vieläkö olet käynyt joessa tai järvessä uimassa? Itse kävin vielä muutama päivä sitten. Mittasin veden lämpötilaksi 10 astetta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 14:37

jäikö muutakuin sentti sinistä nahkaa näkyville, kun noin kylmässä vedessä polskit

;-D

Kysyjän kommentti

Kylmä kangistaa nopeasti, sanoi impotentti hautoessaan muniaan jäissä.......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 12:08

Hrrrr...minä polskin vain uimahallin lämmitetyssä vedessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 14:38

Ympäri vuoden uin.Järvessä ja lammessa :) Pysyy kolotukset ja suuremmat flunssat poissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:19

Ei tule kuuloonkaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:50

En todellaakaan ole käynyt. Kesähelle on ainoa aika vuodesta, kun mut saa järveen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:22

Hrrrrrr....pelkkä kysymyksesi lukeminen nosti kaikki karvat pystyyn ja sydän melkein pysähtyi..ikinä en ui kylmässä vedessä. Pitää olla reilusti päälle +20°C uimavettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 18:15

suihkussa olen käynyt ja naaman pesulla altaalla. Ei joessa eikä järvessä ikuna päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 18:58

Mökillä pari viikkoa sitten, mutta marraskuun alussa alkaa avantokausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:10

En ole uijnut,kun kesällä nyt on vesi liian kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:25

Punaiseenmereen pulahdin, oli senkin vesi vähän jäähtynyt tuulien myötä. Ehkä kuitenkin oli vielä paljon päälle 20, sillä ilmakin oli päivällä yli 30 astetta. Mutta tuulet viilentävät, ja se on hyvä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 22:31

Kreikan saaristossa polskimassa,mutta suuret tuulet sotkivat vilakammiksi meren vedet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 04:45

Ei tässä ole uimaan ehtinyt.
Kaipa vanha avantouimari tuossa suolavedessä vielä tarkenisi, kun mittari kipusi tänäänkin kolmenkympin paremmalle puolelle.
Talon allas on on ollut kiinni jo pari viikkoa, syksy kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:28

Kyllä nyt sauna, kylpy ja suihku riittää lämpimässä vedessä tietenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:33

En enään viiteentoista vuoteen. Vesi on niin märkää ja kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:05

Hui kauhistus, en taatusti ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:06

En ole suvena järvessä käynyt - enkä mene nyttenkään. Lapsenlapseni kävi perjantaina pariinkin otteeseen, lämmintä sanoi olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:50

Tämän vuoden uimiset on uitu. Ehkä seuraavaksi sitten etelän mailla.