hyvää viinloppua kaikille napsulaisille ja nauttikaa aurnkoiosista syyspäivistä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 11:03

Kiitos samoin sinulle ja muille napsuttelijoille. Revitään viikonlopusta kaikki hauskuus irti, niin sitten jaksaa taas ensiviikon töissä pakertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 10:54

Kiitos samoin sinulle. Aurinko ei paista ja huomenna alkaa taas työt..joten viimeinen vapaapäivä tässä meneillään. Nauttikaa vapaasta viikonlopusta ne keillä sellainen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 11:48

Viinloppua? Nythän on vasta Torstai?? Vai onko annuliiniltä kenties viini loppunut? : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 12:07

Kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:49

Vielä tosiaan ois huominen pakerrettava, ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon, mukavaa loppuviikkoa napsuille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:28

Meinaako anuliini ottaa hatkat ja karaata rientojen pariin, muihin maisemiin.Hyvää viikonloppua toivotaan että olisi kuivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 18:17

Hyvät viikonloput Sinullekin. Aloitatkin aikaisemmin, joten saat pitemmät kulaukset ottaa sitten ja
pääset aikaisemmin krapulan parantamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:01

Kiitos samoin ja samalla tässä toivotan kaikille napsulaisille ihanaa viikonloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:32

Kiitos samoin, nyt ihan sateeton päivä tulossa ainakin mitä nyt aamulla ulkona käyskentelin, mutta mene ja tiedä jatkossa..
Voi muuttua vaikka samalla sekunnilla tuo sää...
Huomenna saisi olla sateeton, menen veljen 40v juhlille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 00:11

Hyvät viikonloput jokaiselle ja itse kullekkin !
Meikäläisen koko viikonloppu menee taas kerran töiden parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:05

Kiitos, kiitos. Samoin sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:04

Aurinkoista viikkoa sinullekin. Tänään olikin täällä Etelä-Savossa aivan upea keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:45

Tunturin laelta katselin kauniita maisemia.
Sininen hetki saa matkailijan uinahtamaan.
Sykkivät ohimosuonet saa rauhan.
Täydellinen hiljaisuus.