Kuinka moni potee syysflunsaa ja angiinaa tällähetkellä?

Sain muuton yhteydessä flunssan ja angiinan poikasen kaverikseni,josta nyt yritän parantua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 11:00

Meilläpäin jyllää melkoinen nuha-kuume episodi, itse en ole vielä saanut tautia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 11:41

Pojallani oli keuhkoputken tulehdus ja jälkitautina korvatulehdus. Nyt on parantunut. Itsellä ei ole ollut mitään vielä. Onkohan lokakuulle asti jatkunut uintikauteni syynä elimistön karaistumiselle flunssaa vastaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 12:06

Täällä sairastelen ja toivon taudin tokenevan viikonlopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 12:30

Angiinaa minulla ei onneksi ole, mutta flussa kylläkin, tosin suureksi ilokseni kuumeeton sellainen. Nenä vuotaa kuin niagaran putous, silmät rähmii ja yskittää. Yleiskuntokaan ei ole niitä parhaimpia, ei ole muuten ollut sitten viime tiistain, jotenka tuolloin oli pakko käydä tapaamassa lääkärisetää ja hakea loppuviikoksi sairaslomaa, ettei tautini pahene eikä töissä tule tehtyä tyhmiä hoitovirheitä alamaissa olevan suorituskykytason vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:46

Tällä hetkellä ei onneksi ole kukaan perheenjäsen flunssassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:27

Mikä flunssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:49

Ei ole onneksi taudit tänne asti ennättäneet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 17:40

Lunssaa täälläkin, pitäisi päästä eroon siitä että voi lähteä reissuun hyvillä mielin. Huomenna lääkäriin hakemaan droppia taudinkarkotukseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 17:55

Flunssaa tai angiinaa tai angiinaa ja flunssaa ,mikä se on sellainen peikko. Hys hus pois ei ole näkynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 18:20

Flunssa on ajat sitten jättänyt minulta ne pikkutaudit pois, kierittelee vain nyt näitää isompia viruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:02

Ei onneksi ole meilläpäin riehunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:30

Moneen vuoteen en ole flunssia sairastellut, vaikka olenkin ollut usein varsinaisissa "tautipesissä". Uskon edelleen D-vitamiinin voimaan, ja täällähän tuo auringonvalokin tuottaa sitä, kunhan vain muistan joka päivä olla puolesta tunnista tuntiin kädet paljaina auringossa. Sen pitäisi riittää. Mutta paranemisia vain kaikille flunssaisille, itselläni oli nuorempana usein angiinoita, varsinkin, jos olin rasittanut itseäni ja joutunut valvomaan paljon. Silloin se aina iski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 22:32

Yks vilustuminen oli,kera kuivan yskän,mutta melkein jäi Välimereen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:16

Ei sitten pienintäkään oiretta...
Pitääpi koputtaa puuta (siis omaa päätään) jottei tulisikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 00:17

Ei mitään flunssia täälläpäin ! toivottavasti pysyvät poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:04

Flunssaa ei ole ollut vielä tälle syksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2011 - 22:51

Toistaiseksi olen noilta välttynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:41

Ei ole taipumusta tuollaisiin tauteihin.