Onko kukaan käynyt Akabassa Jordaniassa? Kiinnostava kohde, ehkä kevätpuolelle sinne. Millaisia kokemuksia maasta?

Kiitokset taas etukäteen :)

Lisätty: 13.10.2011 - 17:37

Pääseekö sieltä rajan yli Israeliin helposti?

Lisätty: 21.10.2011 - 09:06

Ulkoministeriön 5.10.2011 päivätyssä tiedotteessa puhutaan mellakoista ja mielenosoituksista, pääosin olleet kai rauhallisia.

Kai nuo turistikohteet kuitenkin saa olla rauhassa siellä?

Avainsanat: aqaba jordania akaba

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 09:53

Eilatista olen silmäillyt Jordanian puolelle, mutta eipä ollut asiaa mennä rajan yli.
mutta kylläpä Jordaniassa käyvät sukeltelemassa suomalaisetkin.

www.virtualtourist.com/trave...G-C-1.html
www.visitjordan.com/visitjor...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 22:20

Eilatista olen tuolla käynyt.
Mieluummin menisin sinne. Rajan yli pääsee, kunhan läpäisee muutaman tarkastuspisteen. Passi täytyi näyttää kaksitoista kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 22:34

En ole käynyt,kiinnostavalta tuntui yhdistelma Jordania&Israel,mutta kovaa paperisotaa oli Israelin puolelle pääsy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:26

Mieheni haluaa Jordaniaan kun luki siitä loppukesällä..

formin.finland.fi/Public/Pri...ntentlan=1

tää on varmaan hyvä lukea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 00:30

Olen lähdössä Jordaniaan 12.11 mieheni kanssa. Matkan jälkeen kuulumisia.........
Olemme pari vuotta sitten Eilatista käsin olleet Jordanian puolella Petrassa.
Petra on todella näkemisen ja kokemisen arvoinen paikka !
Nyt kuitenkin Tala Bayhin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:01

En ole käynyt, varmasti ihan antoisa matkakohde on.