Mitä tänään saa tehdä ja kunnolla?

www.mtv3.fi/koti/arki/artikk...n-kunnolla

Lisätty: 13.10.2011 - 12:40

Mariaana mielestäni kehui vain kahvejaan, mikä kysymys se on?

Lisätty: 13.10.2011 - 16:23

www.mtv3.fi/koti/arki/artikk...olkaa-hyva

Lisätty: 26.10.2011 - 11:06

Oluen päivän kunniaksi: Parhaat olutniksit, olkaa hyvä!
(Kukaan ei kertonut tästä)

Avainsanat: mitä päivää tänään vietetään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 09:09

Töppäillään, kun ei katuakaan tarvitse. Ja onhan meille valtiovalta jo antanut mallia töppäilyyn
kaippa ne siksi nyt meillekin antaa tälläisen helpotuksen päivän.
Mitähän minä töppäilisin, taidan olla töppis koko immeinen.
Töppäilkää nyt ja kertokaa hvittavia juttuja.

Lisätty: 24.10.2011 - 09:33

Kiitos käytäjillevalinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 08:48

Töppäillään.. sitä saa tehdä eikä tarvitse katuakaan mitä tänään tapahtuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 10:03

No justiinsahan minä tätä samaa kysyin..kumpi mokaa..sinä vai minä..

Lisätty: 13.10.2011 - 10:52

Ps. Miltähän Saddamin persuus näyttäisi Onnelassa Marilynin suksien vieressä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 10:48

Päivän kunniaksi Saddamin pakarat muutetaan rahaksi.

STT, AFP

Irakin teloitetun diktaattorin Saddam Husseinin takalisto on tulossa myyntiin. Perä on peräisin kuuluisasta pronssipatsaasta, jonka Yhdysvaltain merijalkaväki kaatoi Bagdadissa vuonna 2003. Patsaan kaataminen nähtiin televisiossa suorana lähetyksenä.

Patsaan takamus päätyi entiselle Britannian SAS-eliittijoukkojen sotilaalle, joka oli seuraamassa Bagdadin valtausta yhdessä toimittajien kanssa. Patsaan kumonneet merijalkaväen sotilaat antoivat kollegalleen mielellään luvan nakutella itselleen matkamuiston. Yksi asia johti toiseen, ja kohta Nigel Elyllä oli kainalossaan Saddamin pakarat.

Nyt Ely myy sotamuistonsa Hansons Auctioneers -huutokauppakamarin välityksellä. Hän uskoo saavansa pakaroista ainakin 10 000 puntaa (yli 11 000 euroa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 10:56

No nythän se moka tuli tehtyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:37

Töpeksivien päivä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:55

Ja juuri tänään en sitten ole mokaillut! Töissäkin meni niin putkeen, että ihan ihmetellä täytyy! Lisää tällaisia päiviä kiitos... : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:32

Mokailla sais, mutta jun en ole juurikaan mitään tänään tehnyt, niin ei ole tullut mokiakaan. Vaan vielähän sitä ehtii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:00

Mokailla, ja kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:38

Tonttuilua pitkin päivää ja välillä pukin hommia.