Onko Turku on Suomen afrikkalaisin kaupunki?

Koska kun turkulaisil tulee makeennälkä ne menee kioskil ja sanoo: "Nami bia!" ja kun niil on jano niin "An gola!"

Sitä paitsi Turussa asuu pelkkiä "Tutui ja Hutsui".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 23:38

Vuosaari on Suomen Monaco,kauheasti eri kansallisuuksia eikä kukaan maksa veroja...vanhaa viisautta.Eikös se ollut turkulaisia Tuntemattoman Hietanenkin,kyl mää ymmärrän,jos rakastaa vitui,mut et vanhoi vaattei...Afrikkalaisist ei oo mul tietoo.

Kysyjän kommentti

....jos rakastaa vitui,mut et vanhoi vaattei...ja lummpui.....ja rätei....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 05:05

Mimi kufanya hakuna maoni.
portti.iltalehti.fi/keskuste...83227.html
Turkulaisia unelmia? www.vauva.fi/keskustelut/alu...ies_on_hot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 05:40

Kiva murre Turuus.Työelämän aikana paljon käytiin Turuus kuuntelemassa murretta.Kaunista minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 06:29

Lienet asian tutkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:18

Tästä taas turkulaiset tykkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:31

Mitäs tähän vastais näin Turkulaisena....
Meil vaan tuo murre kaiken kestää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:39

Tää nyt on vähän ikävästi sanottu, mutta Helsingissähän eräs katu on nimety Mogadishuavenueksi sen varrella asuvien mukaan. Ja sama alue Monacoksi, kun lähes kaikilla merinäköala ja juuri kukaan ei maksa veroja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:50

Miksi "tutsit" valitsivat kansallispelikseen pesäpallon?

Meri-Rastilantie, Vuosaari Hki
fi.wikipedia.org/wiki/Mogadishu_Avenue

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:26

Jättäkää nyt hyvät turkulaiset meille jotain omaakin vielä jäljelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:29

Mikä on turkulainen dementia ?
Mies seisoo suihkussa, katsoen kättään, ja kysyy:
- tuling mää vai ong tää hoitoainet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 01:08

Oi oi - sitä saa mitä tilaa. Maailmannavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:56

Näin taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 13:03

Kirjoittavatko turkulaiset itsensäkin isolla alkukirjaimella...? Ei siis ihan vaatimatonta sakkia.

Lisätty: 28.10.2011 - 09:05

Mediasta saadun tiedon mukaan eräässä Turun lähiössä on maamme asuinalueista eniten afrikkalaista väestöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:00

Kyllä on ja nimenomaan Ruandalaisin. Siellähän tutut ja hutsut asustelevat.