Tunnistatko itsessäsi lintuilfluenssan oireet?

Tykkäät näykkiä siemenpusseja, kotkotat alituiseen, viihdyt munien päällä ja näytät aamulla harakalta...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 09:27

en tuntisi. Olisikohan se sellainen, että pyllyyn kasvaisi pitkä pyrstö ja sieluun siivet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 05:01

...heilutat pyrstöä kun näet uroksen, ymmärrät pikkulintujen laulua,kun miehesi jää taas kiinni jostain viikonlopun jäljiltä, halajat etelään joka syksy :lol:

Lähteet:
www.paihdelinkki.fi/keskuste...p?p=191938

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 05:43

No kyllä nokin ,mutta ituja ne on hyvii. Osaan hyvin kotkottaakkin jos on terpeellista.Munistakin olen tykännyt ,miksikäs ei.Harakannäköinen joka päivä.
Ai noita aikoja,En halaja etelää oon pohjoisen Suomen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 06:30

Totta mooses. Ihan justiinsa niin, kuin minä. Uskokoon ken tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 07:21

aamuisin en kyllä harakkaa muistuta enkä kotkotakkaan, mutta......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:12

Tämän kertomasi lisäksi,minua lennättää kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:17

Jep, jep, näin se menee valitettavasti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:21

En nyt harakaksi rupee kotkotan kyllä jos sille päälle satun...
Ei muuta kuin lekuriin nyt on syytä epäillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:41

Juu, kaikki taudin oireet havaittavissa. Ja varmennukseksi vielä, että olen kaiken kiiltävän perään kuten harakatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:24

En tunnusta saaneeni oireita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 01:06

Nuoruudessani taisin potea eräänkin influenssan. Nykyyään vain kaakatan, mikä helpotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:55

Juu, minä ny näytän aina joltain kottaraiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:59

Taitaa tuo kotkottaminen olla enemmän naaraspuolisten hommia:-D