Kukaan ei näe?

Joskus kun Jumppis itkee kukaan ei näe kyyneliäsi.
Joskus kun Jumppis murehtii kukaan ei näe tuskaasi.
Joskus kun Jumppis nauraa kukaan ei näe hymyäsi,
mut Jumpiis.......pieraiseppa kerran!

Lisätty: 13.10.2011 - 01:26

Voisko Jumppis kertoa, missä kohtaa olisi pitänyt nauraa........??

Jumppimista + muuta pomppimista

Tänään siis Jumppis hyppi his little ponin kanssa taas pikkuesteitä. Ne on jotenki niin kivoja, niistä tulee aina Jumppikselle hyvä fiilis ja varmaan ponillekin. Okei, tänään ei mennyt niin hyvin ku edellisellä kerralla kun Jumppis hyppi vaan pikkuesteitä (postaus), koska tuli enemmän pudotuksia ja yksi kieltokin, mutta loppujen lopuksi hän on tosi tyytyväinen - nimittäin ainakin kielto ja suurin osa pudotuksista kun oli ihan hänen omia mokiaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 08:38

jumppis pomppii, jumppis pieree
ihmettelee kunnei kukaan tuu viereen.

Kysyjän kommentti

Hieno ja omaperäinen juppis runo, josta juppiskaan ei voi olla pitämättä. Sínussa on runoilija ainesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 00:57

Tillillin lieru onttopohjalta pääsi pieru keskellä kirkonmäkkee jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 05:46

Aika hyvät. Ainakin naurava kulkuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 06:32

Nyt meni ohi jotain ihan selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 07:32

Taitaa olla inside joke...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:16

Sisäpiirin hommeleiksi taisi mennä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:29

Noinhan tuo menee... ei näy ei kuulu mutta kumminkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:15

Nyt putosin kärryiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:28

Kirjoittaisinpa minä tuon onttopohjan lorun Jumppikselle, niin olisin jo vainaa, vai olisinkohan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:58

noinhan se juuri on, mutta ehkä näin kansallisena mokailun päivä sopii päästää paukku vaikka ihan julkisella paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:22

Ohi meni, mutta menköön :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 20:08

Höh? Noinhan se on meillä kaikilla...aina ei voi onnistua, mutta täytyy silti yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 01:04

Meni ulalle tuon pornahtavaan aihepiiriin innostuneen jäsenen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:54

Ohi mennee, mut menkööt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:57

Mistäs nyt on kymysys?