Nyt selvisi viimeinkin minne ne meidän veromiljoonat menevät!

Seinäjoen Energia suunnittelee miljoonien eurojen polttolaitosta.
Otsikko Ilkassa 20.8.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 18:52

Ja minä kun luulin että kaikki menevät Kreikkaan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 00:55

Tuu äkkiä pois sieltä Seinäjoelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 04:49

Ei siellä sellaista tarvita, kun lentoasema ajaa saman asian.
Maakunta maksaa, vaikka kukaan ei lentäisikään.
Nyt nuo vielä lopettivat ainoat järkevät vuorot Helsinkiin ja takaisin.
www.ilkka.fi/uutiset/talous/...-1.1074572

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 05:55

Taitaa olla samanlainen kun meillkin täällä. Saa kaukolämpöä ja sähköä josta ylimääräinen johdetaan verkostoon.Niinkaun kun ovat suht uusia laitoksia ei ongelmia mutta kun vanhaksi tulee ,sitten alkaa uusi aika.Meiltä matkaa linnuntietä noin 2km.Olen vierraillut kutsusta monasti laitoksella.
Jossain njätteet on käsiteltävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 07:29

Money to burn. Tunnetusti raha on uusiutuva luonnonvara, joskin tällä hetkellä vähän tiukassa, mutta eikö sitä vielä voisi tuottaa energiaa muutoin kuin euroja polttamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:15

Tuurin kyläkauppias voisi tässä panna ropojaan likoon... tai tuleen.. niin säästyisi ainakin meidän itäsuomalaisten pennoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:38

No nuo menee minne nuo päättäjät haluu..
Me vaan ollaan ja vikistään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:32

ei ne kaikki Seinäjoelle palisanterin iloksi mene, kyllä ne keksii vielä monta muuta reikää niille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 10:03

Poltettavaksi tai Kreikkaan - samapa se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:18

Pitää pysyä kaukana Seinäjoesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 01:00

Nyt on suunta väärä - ulkomaille, mihin milloinkin ne menevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:55

Kirjoittajan mielipide tuntuu olevan hakusessa.