Tarhapäivät?

Tapahtui bussissa .....

Bussissa soi Eppujen Baarikärpänen eli "tahdon olla juovuksissa aina sekä maanantaina, tiistaina keskiviikkona ja torstaina".

Pikkutyttö äitinsä sylissä: Hei tuossa laulussa oli mun tarhapäivätkin!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2011 - 08:15

Ystäväni oli pienen poikansa kanssa junassa,kun tämä poika alkoi laulaa kovalla äänellä,juodaan viinaa tullaan viisaimmiksi niin ja miten se sitten jatkuukaan.Lapsi lauloi ja matkustajat taputtivat,äitiä vain hävetti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 04:42

¡Uno mojito, por favor!
Juhlat alkavat tältä erää loppumaan. =(
Tällä ne alkoivat.
www.youtube.com/watch?v=nIjLYUIIht8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:13

Lasten ja imeväisten suusta kuulee kaikenlaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:27

Kyllä lapset tietävät...
Yksi lastenlapsistani 5 vuotias tykkää niin pahuksesti laulaa... ja yksi kappale ylitse muiden---
Mä en haluu kuolla tänä yönä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:33

Lapset ovat tarkkoja, huomaavat kaiken pikkuriikkisenkin, mitä me aikuiset sivuutamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 10:04

Kyllähän se on joksu samanalaista hulabaloota niin lastentarhassa kuin baarissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:17

Lapsillakin korvat on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:58

Mua kuunnelkaa, sillä seinilläkin korvat on... tuntuu että nykylapset imevät enemmän kuin ennenvanhaan. Ennenvanhaan - kyllä muistan itsekin kuulleeni sellaista mitä ei todellakaan ollut niille tarkoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:50

Lasten suusta totuus tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:30

Taisi olla laulajakin päivittäin hoitopaikassa.