Syötkö ravintolisiä ?

Tämän päivän Ilkka-lehdessä ihmisten vastaukset yllä olevaan eiliseen kysymykseen ja
ja tässä vastaus: 42 % KYLLÄ , 58 % EN SYÖ.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 19:04

Syön vitamiinejä, vallankin näin leikkauksen jälkeen, kun ruoka ei maita.

Oli hyvä laihdutusalku, paino on pudonnut jo 5 kg. Annokset ovat minimaalisen pieniä mitä voin syödä.
Mutta siitä kiitos elämänantajalle , ei ollut syöpää, van muuten sitkeä vatsahaava.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ! voimia ja pikaista paranemista sekä toipumista leikkauksesta.
lähettää: ruiskukka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 17:40

Vain D-vitamiinia, ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 17:43

En syö, syön terveellistä ruokaa... ja ulkoilen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 17:50

Syön omega kolmea ja mangnesiumia,b-vitaminiä ja lisäksi hiuksille hyvää tekevää Baijerin Brioriniä,eikä enää lähde hiuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:12

Tuleehan noita syötyä ja hieman erilaisia,silloin kun ovat tarjouksessa ja halpoja niin tulee ostettua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:01

Joskus olen syönyt kuurin D-vitamiinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:44

C- ja D- vitamiinia ympäri vuoden,ettei pöpöt niin kovasti iske.Myös kalkkia kuureina.Hyväksi todettu tapa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 20:17

Kyllä vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 20:19

Ehdottomasti, enkä aio näistä myöskään luopua. Tutkimuksiakin on vaikka minkälaisia ja kaikki mikä tulee THH:n kautta, joutaa minun puolestani roskakoriin.

Antti Heikkilä on jo kauan puhunut D-vitamiineistä ja että Suomessa on ylärajat määritelty aivan alakanttiin - no nyt se sitten ikävä kyllä näyttää tulevan muidenkin tietoisuuteen, sillä suomalaislapsilla on huomattavan hauraat luut. Puhumattakaan, että nuorten diabetes on ollut jo kauan nousussa.

Lisätty: 17.10.2011 - 12:45

sampo54.puheenvuoro.uusisuom...t#comments

Vuonna 1986 Kansaneläkelaitos teki tutkimuksen, jonka mukaan vain vajaa 20 % suomalaisista syö hyvää ja monipuolista ruokaa ((Seppänen ja Karinpää: Suomalaisen ruokavalion laatu; Kansaneläkelaitoksen julkaisuja ML:58, Helsinki 1986)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 20:28

On puhuttu ravintolisien huonoista puolista ja hyvistä puolista. Syön monipuolista ruokaa ja sillä olen pärjännyt. Jossain vaiheessa oli C. vit. puutetta. S on vesiliukonen ja jokapäivä sitä tarvitsee uudestaan. D.vit, syön kalaa runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 22:17

Kalkkitabuja on kaapissa. Satunnaisesti tulee heitettyä niitä suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 22:36

Vai että vielä lisiä pitäisi mässäilyn päälle syödä?
Aamiaiseksi puoli litraa cappucinoa ja ja pari isoa graavilohileipää, lounas ulkona viinin kera ja nyt illallinen voissa paistettua taimenta ja siihen pari desiä paksua kermaa kastikkeeksi muusin kera. Valkoviini kuuluu tietysti asiaan näin feriaviikolla.
Jahka tässä muutaman tunnin taas pistää jalalla koresti, niin yöllä taas se kilon täytetty peruna tai vastaava.
Täällä ei taideta tuntea kevyitä ja vähärasvaisia ruokia ollenkaan?
Ei ole sellainen olo, että tähän vielä jotain keinotekoista lisää tarvitsisi.
No, sadekaudeksi on kyllä D-vitamiinia kaapissa.

Lisätty: 13.10.2011 - 00:12

Eihän nuo ole edes terveellisiä?!
www.espanja-info.net/uutiset...etyae.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 06:44

Kalkkia ja D-vitamiinia. Kaiken muun saanen monipuolisesta ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:57

monipuolinen ruokavalio korvaa ravintolisät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:48

O-vitamiini on tosi hyvää tekevää. Jalkakramppeihin syön magnesiumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:46

Kyllä syön, enkä tule koskaan lopettamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:28

En, suhtaudun todella kriittisesti luontaistuotteisiin jolla nimellä ne aiemmin tunnettiin. Niitä ei ole tutkittu eli ei koskaan tiedä mitä ne sisältävät. Useita pillereitä napsiessaan ihminen tulee saaneeksi moninkertaisesti joitain aineita ja se ei ole todellakaan hyväksi.
Monipuolinen tuore ruoka riittää ja joskus tarpeen tullen apteekin vitamiineja (flunssan jälkeen esim.).
Tiedän tapauksia jolloin on jouduttu sairaalaan liiallisen pillerien syönnin jälkeen ja syynä luotaistuotteet. Häpeillen ovat asiasta kertoneet, eräs kertoi ottavansa aamulla 19 erilaista pilleriä! Mutta lopetti kyllä sairaalareissun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:26

Ei tule käytettyä.