pysyykö hiukset paremmin päässä jos käyttää priorimia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2008 - 20:50

www.priorin.fi/

www.priorin.fi/auttaa_2.html

Kliininen tutkimus
Priorinin teho on kliinisesti testattu:
Tutkimukseen osallistui 40 naista, jotka kaikki kärsivät hiustenlähdöstä. Testiin kuulunut Priorin-hoito kesti 6 kk, ja tuona aikana tutkimukseen osallistuneet naiset ottivat 6 Priorin-kapselia joka päivä (määrä vastaa 3 kpl/päivä nykyistä Priorinia). Tutkimuksessa* todettiin, että 6 kk:n yhtäjaksoinen Priorin-hoito lisäsi elävien, kasvavien hiusten määrää jopa 12 %. Kasvuvaiheessa olevien hiusten osuus lisääntyi 75 %:sta 87,7 %:iin! Ero Placebo-ryhmään on tilastollisesti merkitsevä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2008 - 23:26

kyllä ne taitaa mennä jos mennäkseen, hiukset meinaan, mutta ilmankin tulee toimeen, kokemusta on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2008 - 23:59

Tressitön elämä on ainut, joka voi auttaa.
Hiukset lähtee ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2008 - 09:03

Ei mikään auta...olen pahoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 15:05

Kyllähän sentään joki auttaa, olen seurannut asiaa sivusta. Priorinista ei ole tietoa mutta ei ainakaan asiaa pahenna. Perinnöllistähän hiusten "katoaminen" on usein.