Insinööri kertoo, miksi olemme väsyneitä

Olemme tottuneet laittamaan väsymyksemme milloin veren alhaisen rautapitoisuuden, vitamiinien puutteen, laihduttamisen tai monen muun asian syyksi. Nyt olen kuitenkin löytänyt todellisen syyn..
Olen väsynyt, koska olen ylityöllistetty!
Katsohan: maamme asukasluku on noin 5,1 miljoonaa, joista 2,2 miljoonaa on eläkkeellä. Siten jää 2,9 miljoonaa, joiden pitää tehdä työ.
Maassamme on 1,8 miljoonaa koulutettavaa, joten jää 1,1 miljoonaa, joiden pitää tehdä työ.
Erilaisissa hallinnollisissa tehtävissä on 660 000 henkilöä, joten jää 440 000, joiden pitää tehdä työ.
Armeijan palveluksessa on 93 000 henkilöä, joten jää 347 000, joiden on tehtävä työ.
Työttömänä on 300 000 henkilöä, joten jää 47000, joiden on tehtävä työ.
Sairaaloissa on hoidettavana 43 000 henkilöä, joten jää 4 000 henkilöä, joiden on tehtävä työ.
Maamme vankiloihin on suljettuna 3998 henkilöä, joten jää vain kaksi henkilöä, joiden on tehtävä työ. Sinä ja minä!
Ja sinä hitto se vain istut siellä tätä artikkelia lukemassa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 16:36

Näin sitä tilastoja sitten vääristellään. Nimittäin vain sinä olet sitten vastuussa tässä työelämässä, sillä minä lomailen.

Kysyjän kommentti

Nyt se sitten selvisikin, miksi koko Eurooppa tuskailee laman kourissa.
Sinä lomailet ja minulla on toistaiseksi parempaakin tekemistä, kuin työnteko.
Töitä ei siis tee kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 12:52

Vain insinööri pystyy suoriutumaan noin vaikeasta laskutehtävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 12:59

Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, joten aletaanpa paiskia töitä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:00

Joten täytyy uskoa inssin puheita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:06

Näinhän meille selitetään moni asia, ihan todellisilla tilastoilla, mutta se tiedon tulkinta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:14

No onhan se hyvä, että insinööri osaa kertoa tämänkin asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:33

Eikä osaa laskea vankien määrää. Ainoastaan venturoi ja se ei ole työntekoa.
Jos liitteen juttuun on uskominen niin vankeja Ojalan laskuopin mukaan on 3284.
Tuo juttu oli jo onttopohjan jossakin vastauksessa. hikipedia.ws/wiki/Insin%C3%B...rikoulutus

Lähteet:
www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:53

Insinöörithän ne kaiken tietää.. väsymyksenikin syyn. Jippii!! Eipä tarvitse enää tästä lähtien miettiä miksi nukuttaa vaikka pitäisi pysyä virkeänä ja tehdä kaikki maamme työt yhden ainoan työkaverin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 15:02

Pitääpä pyytää poikaani selittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.10.2011 - 16:26

ei tainnut lukemat ihan täsmätä, mutta hauska laskutoimitus silti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:55

Ihanaa tekstiä. Mulla on sellainen teksi ,mitäkö vieläkö palkankorotuksia.Se on kanssa aika hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:06

Inssi se on inssilläkin ja everstillä emäntä laskemassa näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 20:11

Kyllä insinööri on viisas ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 22:15

On siis kova homma meillä kahdella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 00:22

Insinööit ovat väsyneitä ja siksi he rukoilevatkin aina joka aamu näin:

Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten henkiset ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän.

Ja auta minua olemaan myös varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan.

Auta minua aina antamaan 100% työpanos

12 % maanantaina
23 % tiistaina
40 % keskiviikkona
20 % torstaina
5% perjantaina

Ja auta minua muistamaan....että kun minulla on todella huono päivä ja näyttää siltä että kaikki ihmiset yrittävät vain vittuilla minulle, niin tarvitsen 42 lihasta otsani rypistämiseen ja vain 4 lihasta ojentaessani keskisormeni ja haistattaessani heille paskat.

Hauskaa työpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:42

Insnörssit ovat katoavaa kansanvaraa. Ei kukaan jaksa alvariinsa olla vääntämässä heille rautalangasta mallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:42

No hitto soikoon, niin täällä vain istuskellaankin! Mutta työn merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:25

Taitaa olla sittenkin Ingen Görare.