Mikä on verokarhuvaara?

www.perjantairesepti.fi/2011...chive.html

Avainsanat: haaaska juttu turuust

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 14:23

Kolmosen aamu-tv:n Karhuvaara alkaa verottaa katselusta. Vaarallista touhua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 10:57

Kaikista karhuista vaarallisin on verokarhu. Se kun tulee postisi kautta joka vuosi. Pitäisiköhän kokeilla kuolleeksiheittäytymistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 11:08

Verokarhua ei tainnut pahemmin naurattaa?
Seinähullu naurattaja näkyy alkaneen matkailuyrittäjäksi. On tuolle tullut joskus käytyä nauramassa päin naamaa, jos hän on sama mies. www.youtube.com/watch?v=V0BL...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 11:40

Verokarhua ei taideta huijata edes teeskentelemällä kuollutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 13:57

Juu sama juttu on tullut jo luettua...
Hauska juttu näin Turusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:20

Aina kun jotain tienaa, on verokarhuvaara aivan ilmeinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:47

Verokarhuvaara on se vaara mikä syntyy jos ja kun tienaat rehelisin keinoin itsellesi muuta kuin marjanpoimintatuloa asumatta esim. Sveitsin kaltaisessa veroparatiisissa, tai sinulla on muutakin omaisuutta kuin vaatteet ylläsi. Veokarhu on yleensä ulkonäöltään hyvin paljon muista karhuista poikkeava. Sillä on turkin sijasta yllään epämukavasti istuva puku, tai vanhahtavan mallinen mekko. Tukkansa tämä karhu leikkaa mallilla pottapääähän ja jakaus keskelle päätä, tai laitaa ne kireääkin kireämmälle nutturalle. Slmillään tällä otuksella on poikkeuksetta viime vuosikymmeneltä peräisin olevat lasit ja murinan sijasta tämä karhu päästää suustaan niin vaikeaselkoista verolatinaa, että muiden kuin hänen itsensä on miltei mahdoton saada siitä selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:32

Karhuvaaran veljesten aiemmin tuntematon veli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:07

Kyllä se tulee joka vuosi kuin armoton käsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 20:05

Verokarhut ne vaarallisia ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 00:14

Löysin tällaisenkarhuvaaramerkin metsästä:
2.bp.blogspot.com/_dGVP5WE0w.../karhu.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:39

Verokarhu on vaarallisin ja ahnein.