Kuinka usein vaihdat kotona huonekalujen paikkaa? Entä taluja seinältä toiselle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 08:33

Meillä ei ole vaihdeltu paikkaa. Ei taukuja ,huonekaluja tai kotia muutoinkaan. Ollaan tässä asuttu vuodesta 70 ja hyvin viihdytty. Ihana ollut paikkana ja jatkuu hamaan loppuun asti. Toivotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 08:28

taulujenvaihtoviikko meneillään kuin myös huonekaluja siirtelen.
vaihtelu virkistää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:12

Tää ei pysty, kun on pieni omakotitalo eikä varmaan päästäisi yhteisymmärrykseen kaapin paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:16

Harvemmin kun omistaa nykyään niin massiiviset kalustot ei ole paljoa tilaa moisia siirreellä,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:29

Joskus jos mieleen skin putkahtaa.Mutta en kovin suuria muutoksia pysty tekemään kun huonekalut eivät sovi joka paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:38

Kodinvaihdon yhteydessä ja sitä ei ole suunnitelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:39

Pientä säätöä lähes viikottain, yksinasujan etuoikeuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 10:10

Eipä juuri tule rymsteerattua, kun joka mööpelille tuntuu olevan vain yksi paikka mihin se mahtuu.
Tauluja sentään on ilmestynyt muutama uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 11:23

no tota noin .ei vaihdeta ei tauluja ku ei mööbeleitäkään. olen yrittänyt päästä eroon ylimääräisestä roinasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:23

Kerran vuodessa vaihtuu olkkarissa sohvan paikka, muissa huoneissa harvemmin. poika innostuu ajoittain mööbleeraamaan omassa huoneessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:21

Eipä ole vaihdettu paikkoja.Meilläkin huoneet niin pienet ettei ole kovin paljoa mahdollisuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:21

Huonekalujen paikat eivät vaihdu, ovat passelit juuri omilla paikoillaan. Uusia tauluja sen sijaan ripustellaan tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 17:08

Taulut vaihtuu ja paikkoja vaihdellaan.Pientä säätöä huonekalujen suhteen, ei suuria....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:05

Aika harvoin ,pienessä yksiössä ei niin vain vaihdella huonekalujen paikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:32

yhdessä vaiheessa se oli elämäntapa ;)
nyt remontin keskellä ei ole tullut siirreltyä mutta odotas kun remppa valmistuu.........
en välttämättä tauluja kauheasti siirtele -ne on yleensä sellasella paikalla että sopivat aina olkoon muut kamat miten vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:13

En jaksa enään vaihdella. ostin tässä juuri männäviikolla kahden istuttavan vodesohvan. Pojat toi sen ja sanoivat, että tämä on meidän liikkeen painavin sohva tätä kokoa. Joten olkoon sekin paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:45

Harvemmin tulee vaihdeltua huonekalujen paikkaa. Kesällä hikipäissäni siirsin huonekalut uuteen järjestykseen ja urakan jälkeen huomasin, että vanha järjestys olikin huomattavasti parempi, joten vaihdoin ne sitten alkuperäisille paikoille. Kissojen suuren raapimispuun siirsin ikkunan eteen, nyt näkevät kisut ikkunasta ulos ja tykkäävät kovasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 22:12

Never! Ne pitää asettaa alunperin oikeille paikoilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:34

Taulua en vaihda koskaan, sohvia silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:55

Taulujen paikat eivät vaihdu. Ne ovat oikeilla paikoilla, eivät oikein muuallekaan sovi. Huonekalujen paikkaa vaihdan kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:18

Noin kerran kymmeneen vuoteen. Ei haittaa asumista.