Onko jääkaapissasi sokeroituja virvoitusjuomia janoosi, vai riittääkö pelkkä kraanavesi?

Avainsanat: sokeroidut juomat kraanavesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 08:27

en ruukaa juoda mehuja enkä limppareita, huberia kraanasta kylmänraikkaana.
tosin joskus bloody maryyn tomaattimehua :-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 08:37

Jääkaapista löytyy viinimarjoista ja vatuista tehtyä mehua,vettä .EI tarvitse muuta.Ihmettelen josku Lidissä käydessä.ihmiset ostaa kärryt täyteen kokista ,limua tai kaljaa jotain petteri juomia. En tiedä edes mitä,mutta ei ne memuja ainakaan juo.EI pidä ihmetellä jos joku paikka kreikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:13

Tuoremehuja silloin tällöin ja omaa viinimarjamehua löytyy. Vettä kraanasta janoon yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:25

Ei todella löydy kuin hyvin harvoin... vesi on janon sammuttaja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:38

Vesi ja kivennäisvesi ovat juomiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:54

Kraanavettä löytyy viitisen litraa, maitoa kolme, olutta litra ja puna- sekä valkoviiniä pullollinen.
Tuoremehuja löytyy satunnaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 10:17

Lähdevettä jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:23

Ei ole jääkaapissa muita juomia kuin maitoa ja toisinaan olutta, siideriä ja valkoviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:15

Vesi riittää janon sammuttajaksi, joskus terästän sitä sitruunasta puristetulla mehulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:33

Jääkaapista löytyy viinimarjamehuja, maitoa, joskus kivennäisvettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 17:11

Perusjuomina kraanavesi ja "sininen vesi" Lidlistä.Herkutellessa punaviiniä, mutta sitä en jääkaappiin laita....Meillä ei harrasteta sokeripaloja pullossa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:03

Janojuomaan raikas kylmä kraanavesi ja ruokajuomana rasvaton maito...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:33

vettä janoon, ruuan kanssa, janoon janoon.....
ainoa limppa mitä juon on jaffa / fanta. sekin yleensä jos on hippasen juhlittu jota tapahtuu tooooodella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:17

Kraanavettä ja joskus mansikkamehua sokeritonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:41

Pelkkä vesi riittää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 21:36

Ei ole vesiä jääkaapissa, vain maitoa ja piimää. Vesipullo on "mutkoilla makana".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 22:11

Vettä hanasta useimmiten. Kesähelteellä myös sokeroimattomia virvoitusjuomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 23:24

pari litraa päivässä kofeiinia tai sokeria sisältävää myrkkyä pitää opiskelijan "virkeänä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:33

On - mutta ei minun. Minä juon vihreää teetä sekä vettä, sitä tosin hyvin rajoitetusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 08:20

Jääkaapissani on vissyä ja vettä juon janooni kohtuudella.Metsäkeikoilla pitää olla aina hedelmäsokerilla makeutettua aitoa jaffaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:53

Tuoremehua löytyy aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:18

Mehua, kivennäisvettä ja saunaoluet.