Mikä on päivän teema tanään?

-- ja tällä viikolla.

Lisätty: 12.10.2011 - 09:29

www.tohtori.fi/?page=6935514...id=6786837
Maailman reumapäivä tiistai 12.10.2010, alkaen klo 15.30
Paikka: Tennispalatsi, 3. krs (Salomonkatu 15, Helsinki)

Avainsanat: kaikenlaisia päiviä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 10:18

Reumapäivän pitäminen tuntuu lähinnä vitsiltä, kun lopettivat ainoan sairaalan, jossa sitä osattiin hoitaa.
Reuma on vähän muutakin, kuin pieni kolotus polvessa.
Sen tietää sellainen, jolle on laitettu parisenkymmentä tekoniveltä ja samanverran jäykistetty.
Sairaalan lopettajat saisi lopettaa itse. Nyt kuolee lukuisa joukko, jota kukaan ei uskalla edes yrittää hoitaa, kun ei ole nähnytkään vakavaa reumasairasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 08:06

Yksinoloa vielä pari päivää, sitten kotiväkeä ja muuta porukkaa rytmittämässä päivien kulkua. Yksinolo on tärkeää, mutta kyllä seurakin on. Olen tässä muutaman päivän odotellut paikallista puuseppää töihin, mutta kiireet ne näkyvät olevan täälläkin. Tai laiskuus, onha vielä kuumaa kiipeillä pitkin seiniä tikkailla ja hakkailla nauloja ja sahata. Täytyy aina muistaa tuo, kun ihmettelee, että mikseivät jo tule!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 08:40

Kyllä se on sitä tavanomaista toimintaa. Eilen menin sahankanssa kerään kaadettuja pieniä koivuja ,keräileen klapeiksi . Ei siellä paljoa ole mutta otampa pois. Sitten kyllä heti jossain välissä uinti reisu tehtävä.Heittelempä liiterin päälle kun mahtuu kalapit ,ettei hukkkaan mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:13

Tänään saa kone illalla uuden ohjelman, joten vieraita luvassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:15

Leipomispäivä. Kotitöitä ja loppuviikosta taas duuniin. Aina välleen opiskelua. Näillä mennään tämä viikko.

Lisätty: 12.10.2011 - 11:03

No meillä oli näköjään tällaisia kotoisia teemapäiviä..vaan ja nyt ois tuoretta pullaa tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:35

Työpäivä, töitten jälkeen kirppikselle, pöydän järjestelyä. Tällä viikolla yritän päästä ylimääräisistä tavaroista eroon näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:45

Kohta on invataksi pihassa ja lähden mieheni mukana,kun hänellä on aika Töölön sairaalaan..
Itse huomasin aamulla patin kaulassa..että huomenna tilattava itselle lääkäri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:24

Flunssa on tämän päivän teema, atshii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 15:00

Olen Papitin kanssa samaa mieltä siitä että reumapäivän pitäminen tuntuu lähinnä vitsisltä niin kauna kun meillä ei maassamme ole reumapotilaille tarkoitettua omaa sairaalaa. Monessa muussakin asiassa on maassamme otettu eteenpäin menon sijasat iso loikka ajassa taaksepäin ja ajauduttu ojasta alllikkon jotenka minua ei reumapäivän reumapäivän tilaisuuksiaa nähdä, ei vaikka olisi kuinka ilmaisia ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:13

Teemana on nupin kehittäminen: espanjan opiskelua ja kampaajan luona hemmottelua. Kyllä nuppi kiittää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:42

Tänään oli työpäivä, aamuvuoro.Huomenna myös aamuvuoro.Perjantaina vapaapäivä, ainoa
tällä viikolla.Lauantai ja sunnuntai kuluu myös töissä.
Odotan jo kovasti sitä 2 vk:n lomaa ja matkaa......!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:34

en tiiä virallisista teemoista mutta mulla oli paljon ajamista eestaas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:16

Lepopäivä eilisen rankan päivän jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:39

Tänään oli itseni "huoltopäivä", olin hammaslääkärissä ja kampaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:52

Jouten oloa koko viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:17

Tunturista tunturiin ja kurusta kuruun kulki samoilijan tie.